Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:845934
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Attiecības, kas ir veidotas uz īstās tirdzniecības stratēģijas, būs ilgstošas un pilnveidosies, pretēji tām, kas balstītas uz izdevīgiem darījumiem.
Gudrs vadītājs, pirms iesaistīsies jebkādā stratēģiskā uzņēmējdarbības plānošanā, kārtīgi apskatīsies apkārt savā uzņēmumā un uz kolēģiem, jo vispirms ir jāpieņem vairāki lēmumi.
Ja uzņēmumam ir plānošanas kultūra, tajā pastāvēs ikgadējs analīzes, sintēzes, lēmumu pieņemšanas, īstenošanas, saskarsmes, kontroles un atbildes reakcijas cikls.

1.Stratēģiskās plānošanas būtība un nozīme

Stratēģiskā plānošana jebkurā tirdzniecības uzņēmumā, ir saistīta ar stratēģiju un stratēģisko menedžmentu, kas pēdējos gados kļuvuši ļoti populāri menedžmenta teorijā un praksē.
Vārds „stratēģija” radies no grieķu stratēgia, (stratos karaspēks ago vedu) un mūsdienās neapšaubāmi saglabājies kā militārs termins, taču kopš 20.gadsimta sešdesmitajiem gadiem tas ieguvis jaunu nozīmi pilnīgi citā jomā. Vārdu stratēģija sāka plaši lietot uzņēmuma menedžmentā, ar to saprotot vadības izvēlēto uzņēmuma darbības virzienu. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties