Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:845700
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Neverbālās izteiksmes līdzekļi izpaužas reklāmas galvenā varoņa rīcībā – mīmika, stāja, žesti, gaita. Piemēram, vienā brīdī, reklāmas sākumā, viņa seja ir bēdīga, stāja nedaudz saliekta un pleci uz leju - brīdī kad reklāmā tiek runāts par citu kompāniju lielajiem telefonu rēķiniem, bet reklāmas beigās šī varoņa stāja ir taisna, galva līdzsvarota un ar skatienu uz augšu, kas liecina par uzticību, šajā gadījumā Tele2 kompānijai. Šai reklāmai, manuprāt, ir interesanta pieeja, kā pievērst klientu uzmanību pārnākt uz Tele 2, bet to cik tas ir efektīvi, cik tas labi nostrādā uz reklāmas skatītāju – zina tikai Tele2 un citi operatori, kuri redz savu klientu daudzuma izmaiņas.
Manuprāt, visinteresantākās, vissmieklīgākās un uzmanību piesaistošākās mobilo operatoru reklāmas ir Zelta Zivtiņai, jo viņas ir ar humoru. Zelta Zivtiņas reklāmās piedalās jaunieši, kuri lieto Zelta Zivtiņas priekšapmaksas kartes. Reklāmās tiek risinātas dažādas sadzīviskas problēmas. Zelta Zivtiņai ir ļoti daudz reklāmu, kurām ir vairākas epizodes, kurās tiek reklamēts, piemēram, mobilais internets, bezmaksas īsziņas utt. Reklāmās tiek pievērsta uzmanība augstai sakaru kvalitātei, izdevīgiem sarunu tarifiem, lielajam lietotāju skaitam. Reklāmas mērķauditorija ir gan jauni klienti, gan jau pastāvoši klienti, piemēram, kuriem tiek reklamēts nulles tarifs īsziņām, aizsūtot īsziņā „N” uz 1616. Pie mērķauditorijas var pieskaitīt jauniešus, kuriem nav patstāvīgi un stabili ienākumi, kuri ir ieinteresēti iegādāties priekšapmaksas kartes. Reklāmās tiek lietoti gan verbālie, gan paraverbālie, gan neverbālie izteiksmes līdzekļi. Saziņai starp reklāmu varoņiem pārsvarā tiek lietoti tādi saziņas veidi kā - neformālā saziņa, starppersonu saziņa, organizatoriska saziņa, kontakta un distances saziņa. Tiek lietots pārsvarā sadzīviskais un publicistiskais runas stils. Reklāmas varoņiem ir vērojamas dažādas pozas, žesti, mīmika un stājas. Zelta Zivtiņas reklāmas humoristiskie notikumi, manuprāt, sekmē cilvēku uzmanību un pakalpojuma noietu, jo cilvēks, piemēram, atceroties kādu spilgtāko reklāmu brīdī, kad jāizvēlas starp O-kartes vai Zelta Zivtiņas priekšapmaksas karti – var izvēlēties Zelta Zivtiņu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties