Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:842134
 
Vērtējums:
Publicēts: 20.01.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

While conducting internet research on various critical thinking and decision-making techniques that are available, I came across some material written by Robert Harris, a retired university English professor who now spends his time writing articles and essays on creative problem solving, using the Web as a research tool, avoiding plagiarism and other topics related to critical thinking and research. One article, Evaluating Internet Research Sources (Harris, 1997), introduced an innovative idea initially intended for research, but it can also be applied towards decision-making in the business. This method is called CARS, which stands for credibility, accuracy, reasonableness and support.
Credibility
The first step in evaluation and decision-making is to determine the credibility of the source that is providing the material or issue. The listener or researcher should search for evidence of authenticity and reliability as the material is provided.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1268156
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties