Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:841983
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.12.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Iekšējās komunikācijas jēdziens un tā nozīme uzņēmuma darbībai    4
1.1.  Iekšējās komunikācijas jēdziens, virzieni un mērķi    4
1.2.  Iekšējās komunikācijas līmeņi    7
1.3.  Efektīvas iekšējās komunikācijas pazīmes    8
2.  Iekšējās komunikācijas problēmas un to risināšanas iespējas    10
  Nobeigums    13
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    14
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Komunikācija ir process, idejas un fakti tiek izteikti vārdos (vai simboliskās zīmēs), kurus viena persona nodod citai personai. Tāpēc komunikācijas process ir kustība, informācijas plūsma.
Komunikācija nodrošina orientāciju un rada uzticamību. Jo dzīve kļūst dinamiskāka un kompleksāka, jo ātrāks ir lēmumu pieņemšanas temps uzņēmumā, jo spēcīgāka kļūst darbinieku vēlme un nepieciešamība iegūt savlaicīgu un plašu informāciju.
Līdz ar to efektīvai starppersonu komunikācijai darba vietā ir ļoti nozīmīga loma, jo tā sekmē veiksmīgu uzņēmuma darbošanos. Cilvēkiem, kuriem nav labas komunikācijas prasmes, ir lielāka iespēja saskarties ar komunikācijas problēmām darbavietā. Ja nav izpratnes, kā strādāt ar klientiem, var būt nelabvēlīga ietekme uz darba rezultātiem, tādējādi izraisot zaudējumus.
Pastāv ļoti daudz un dažādas iespējas kā īstenot efektīvu komunikāciju ar sava uzņēmuma darbiniekiem. Konkrētā izvēle būs lielā mērā atkarīga no strādājošo skaita uzņēmumā, kā arī pieejamajiem resursiem (prasme, laiks, nauda, infrastruktūra, utt.).
Katrai no komunikācijas risināšanas iespējam ir savi plusi un mīnusi, tāpēc darba autore uzsver, ka svarīgi ir veikt darbinieku un komunikācijas problēmu analīzi, lai ikdienā spētu pielietot efektīvāko risināšanas iespēju.
Uzņēmums var reizi mēnesī organizēt kopīgas sanāksmes augstākajai vadībai, struktūrvienību vadītājiem un darbiniekiem, lai uzlabotu darba attiecības dažādos organizācijas līmeņos un skaidrotu kolēģu darbu.
Darba autore rekomendē uzņēmumam ieviest kopīgu iekštīklu jeb intranetu, kas informētu darbiniekus par aktualitātēm uzņēmumā un vienkāršotu ikdienas komunikāciju starp darbiniekiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties