Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:839989
 
Vērtējums:
Publicēts: 25.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  PRAKSES VIETAS RAKSTUROJUMS    5
1.1.  Organizācijas darbības specifikas, struktūras un shēmas raksturojums    5
1.2.  SA speciālista pienākumu un tiesību raksturojums    6
2.  CIVILĀS AIZSARDZĪBAS ORGANIZĒŠANA, PLĀNOŠANA UN KONTROLE    9
2.1.  Darba aizsardzības un darba tiesisko attiecību normatīvio aktu raksturojums Latvijā    9
2.2.  Darba aizsardzības organizēšana prakses vietā    10
2.3.  Vides aizsardzības principi Latvijā    11
2.4.  Civilās aizsardzības un ugunsdrošības normatīvo aktu raksturojums Latvijā/to dokomentācija prakses vietā    12
2.5.  Evakuācijas pasākumu organizēšana prakses vietā    13
3.  ĀRĒJĀ KOMUNIKĀCIJA    14
3.1.  Ārējās komunikācijas metožu un līdzekļu raksturojums    14
3.2.  Ārējās komunikācijas mērķauditorijas un mērķu raksturojums    15
3.3.  Mediju komunikācija    16
3.2.1.  Latviešu un krievu mediju raksturojums    17
3.2.2.  Nacionālo un reģionālo mediju raksturojums    17
3.4.  Mediju saraksts    18
3.5.  Preses monitoringa un klipinga analīze    18
3.6.  Prezentācija un faktu lapa    19
3.7.  Preses relīzes izstrādes pamatprincipi    20
3.8.  Ārējā komunikācija e-vidē    22
3.9.  Ārējās komunikācijas veidi    23
4.  IEKŠĒJĀ KOMUNIKĀCIJA    24
4.1.  Iekšējās komunikācijas līdzekļu un metožu raksturojums    24
4.2.  Prakses vietas iekšējās komunikācijas e- vidē raksturojums    25
4.3.  Sapulces, sēdes un prāta vētras raksturojums – mērķis, dalībnieki, norise    25
4.4.  Citi iekšējie komunikācijas veidi    26
5.  ŽURNĀLISTIKAS INTERVIJAS VEIDU RAKSTUROJUMS UN ANALĪZE    27
5.1.  Gatavās intervijas analīze    28
5.2.  Pastāvīgi veiktā intervija    28
5.3.  Pastāvīgi veiktās intervijas analīze    29
  SECINĀJUMI    30
  PRIEKŠLIKUMI    31
  BIOGRĀFIJISKAIS RARAKSTS    32
  PIELIKUMS    35
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Darba autors uzskata, ka prakses vietas izvēle bijusi laba, jo izejot praksi tieši šajā uzņēmumā (SIA „Comperio”) un sadarbojoties ar tā sabiedrisko attiecību speciālistu autors iguvis daudz praktisko zināšanu, kā arī papildinājis līdz šim iegūtās teorētiskās zināšanas augstākās izglītības iestādē Alberta Koledža. Uzņēmuma darbinieki ir profesionāļi savā jomā.
2. SA speciālistam, kas strādā sabiedrisko attiecību aģentūrā, jābūt kompetentam dažādās jomās, jāprot aizstāvēt savs viedoklis. SA speciālistam ir jāpiemīt labām rakstīšanas, komunicēšanas prasmēm, jāprot plānot savs darba laiks.
3. Jebkuram darba devējam, nodibinot darba tiesiskās attiecības ar darbiniekiem, jāievēro Latvijas Republikā spēkā esošie normatīvie akti, kas reglamentē darba tiesisko attiecību jautājumus. Darbiniekiem ir jāievēro visi noteikumi, lai justos droši un pasargāti darbavietā.
4. Ārējā komunikācija ir ļoti būtiska jebkuram uzņēmumam. Ārējai komunikācijai divvirzienu saite, kas ļauj komunicēt ar sabiedrību, iegūt tās viedokļus un informēt to par jaunāko un aktuālāko informāciju.
5. Iekšējā komunikācija ir jebkura veida informācija, kas izplatās uzņēmuma iekšienē apzinātā vai neapzinātā formā. Uzņēmuma reputācijas pamatakmens ir sakārtota iekšējā komunikācija. Uzņēmumu vadošā personāla raksturīga kļūda, veidojot firmas tēlu, ir lielu uzmanību pievērst ārējai komunikācijai, piemirstot par darbiniekiem, kam ir svarīgākā loma uzņēmuma reputācijas veidošanā.
6. Komunikācija ar medijiem pārsvarā notiek ar interneta starpniecību. Tas ir ērts un ātrs veids, lai komunicētu un nosūtītu dokumentus. Šajā laikmetā bez interneta strādāt ir gandrīz neiespējami.

Priekšlikumi
1. SIA „Comperio” jāizveido konti sociālajos tīklos, piemēram, draugiem.lv, facebook.com un twitter.com, lai varētu nodot aktuālāko informāciju plašākai sabiedrības daļa.
2. Mājas lapā jāpievieno sadaļa, kurā iespējams apskatīt karti ar precīzu biroja atrašanās vietu, lai biroju būtu vieglāk atrast tiem cilvēkiem, kas nepārzin Rīgu.
3. Organizācijai jāizveido sava faktu lapa, jo tā ir svarīga organizācijas reklāmas sastāvdaļa.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties