Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:832530
 
Vērtējums:
Publicēts: 31.10.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 53 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Teorētiski pētnieciskā daļa    10
1.1.  Spēle mācību procesā    10
1.1.  Spēle kā radošās darbības stimuls    10
1.2.  Spēle kā daudzveidīgu kompetenču nostiprinātājs    12
1.3.  Spēles veidi un funkcijas    13
1.4.  Spēles lietderība mācību procesā    15
2.  Spēles izmantošana matemātikas apguvē    18
2.1.  Matemātikas apguves metodiskie aspekti    18
2.2.  Spēles izmantošanas iespējas matemātikas apguvē    21
2.2.1.  Spēle matemātikā kā 21.gadsimta izglītības procesa prasību realizētāja    21
2.2.2.  Spēļu teorijas izmantojums matemātikas apguvē    23
2.2.3.  Spēle matemātikā kā aktīvās mācīšanās līdzeklis    24
3.  Mācību process pusaudžiem    27
3.1.  Mācību procesa organizācijas nosacījumi    27
3.2.  Pusaudžu vecumposma raksturojums    29
4.  PRAKTISKAIS PĒTĪJUMS    33
4.1.  Matemātikas stundās izmantojamo spēļu pieejamība- mācību grāmatu analīze    33
4.2.  Pedagogu viedoklis par spēļu izmantošanu matemātikas mācīšanā 5.klasē    47
4.3.  Oriģinālspēles matemātikas kursa apguvei 5.klasē    50
4.3.1.  Spēles tēmai “Decimāldaļas”    52
4.3.2.  Spēles tēmai “Naturāli skaitļi”    55
4.3.3.  Spēles tēmai “Skaitļu dalāmība”    61
4.3.4.  Spēles tēmas “Parastās daļas” apguvei    64
4.3.5.  Spēle tēmas “Procenti” apguvei    66
4.3.6.  Spēles tēmas “Taisnstūra paralēlskaldnis” apguvei    69
4.3.7.  Spēle tēmas “Ģeometrijas elementi” apguvei    72
4.3.8.  Spēle tēmas “Jaukti skaitļi” apguvei    73
4.3.9.  Spēle tēmas “Matemātiskās darbības” apguvei    74
4.3.10.  Spēle tēmas “Teksta uzdevumi” apguvei    76
  Secinājumi un rekomendācijas    78
  Avotu un literatūras saraksts    85
  Pielikumi    89
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un rekomendācijas
1. Analizējot teorētisko literatūru par spēles lomu un izmantošanu mācību procesā, secināts, ka:
1.1. spēle raksturojama kā variatīvi situatīva nodarbe, kurai raksturīgi stingri reglamentēti noteikumi un darbību kopums, ko veic, lai gūtu gandarījumu, pārliecinātos par kompetencēm, sacenstos un arī izklaidētos;
1.2. spēle veicina radošumu, prasmi atšķetināt problēmsituācijas un sadarboties, rast risinājumu netradicionālām dzīves situācijām un nodrošina iespēju pašrealizēties, pamatojoties uz individuāli nozīmīgiem mērķiem;
1.3. spēle nodrošina tās dalībniekiem iespēju atjaunot fiziskos un garīgos spēkus, kompensēt ieceres un attīstīt darba iemaņas un prasmes;
1.4. spēle nodrošina mācību procesa atraktivitāti, sekmē pozitīvu tā gaisotni, trenē uzmanību un atmiņu, kā arī spēju adekvāti lietot mācīšanās rezultātu;
1.5. spēlēm iespējams daudzveidīgs iedalījums, piemēram, pēc cilvēka darbības veida, pēc tā, cik stingri vai brīvi nosacījumi tām izvirzīti, un svarīgākās spēļu funkcijas ir kognitīvā, sociālā, darbības, kā arī reaktīvā;
1.6. spēle pozitīvi ietekmē ikvienu izziņas procesu, nodrošinot dalībnieku aktivitāti, iespēju mainīt savus uzskatus, apmierināt dabiskās izziņas vēlmes un rosinot garīgai izaugsmei.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties