Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:832138
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    4
1.1.  Par uzņēmumu    4
1.2.  Sniegtie pakalpojumi    4
2.  Materiāli tehniskā bāze    6
2.1.  Telpas    6
2.2.  Inventārs    6
3.  Personāls    8
4.  Darba vides riski    9
5.  Uzņēmuma vadības organizācija    10
5.1.  Uzņēmuma vadības funkcijas    10
5.2.  Vadītāja pienākumi    10
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
Lai arī servisa atrašanās vieta ir grūti pieejama, tomēr klientu loks ir pietiekošs. Ņemot vērā servisa augsto kvalitāti, uzskatām, ka būtu izdevīgi servisa telpas pārvietot tuvāk vietām, kur apgrozās vairāk cilvēku, šeit atstājot tikai kravas un smago automobīļu remontu.
Priekšlikumi:
• Piemērot soda naudas debitoriem, kuri laikā nav norēķinājušies par pasūtījumu, kā arī rēķinos stingri noteikt termiņu līdz kuram tas jāapmaksā.
• Izveidot jaunu reklāmu, tādejādi aktualizējot savu pakalpojumu.
• Paaugstināt darbinieku motivāciju pienākumu veikšanai, veidojot efektīgākas attiecīgās piemaksu un prēmiju sistēmas.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties