Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:831996
 
Vērtējums:
Publicēts: 19.06.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

I'm not unique in my love for the company. I'm like the greater majority of Americans (increasingly humans) who look to the company for athletic footwear and attire. While I'm not in the growing group that has swooshified their entire wardrobe, I recognize as much as the next Fool that they own a dominant position in the world of sportin' shoes and apparel.
I also love Nike's marketing program.
The Company has designed promotions to establish its name as a stronger brand than the word America. Nike's advertisements have preached inclusiveness, merit, and spirit in a nation that doesn't always prize those.
For instance, the Tiger Woods promotions have effectively waved a scolding index finger at country-club exclusivity in America. And these ads don't simply say, "Shame on you." They champion the idea that false authority, exclusivity and arrogance will get walloped by the qualities listed above -- the same qualities that are the Nike shoe, and shirt, and cap, and the swooooooooooooooosh.
I also love their income statement.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties