Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:829271
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS
Latvijā lauksaimniecība ir viena no nozīmīgākajām tautsaimniecības nozarēm. Augkopība ir lauksaimniecības nozare, kas aptver lauku kultūraugu audzēšanu un to ražas ievākšanu.
Mūsdienu augkopības produkcijas ieguve ir ļoti cieši saistīta ar rūpniecības attīstību, kas lauksaismniecību apgādā ar nepieciešamajiem ražošanas līdzekļiem.
Kursa darba mērķis ir izstrādāt Ogres pilsētas tirgus piedāvājuma un pieprasījuma izpēti un konstatēt, vai Ogres pilsētas tirgus darbībai ir iespējamas turpmākas attīstības iespējas.
Kursa darba mērķa sasniegšanai izvirzītie uzdevumi:
o apkopot un sniegt informāciju par tirgu, piedāvājumu un pieprasījumu;
o raksturot Ogres pilsētas tirgu;
o izpētīt un atspoguļot Ogres pilsētas tirgū piedāvātos un pieprasītākos augkopības produktus;
o sniegt informāciju par augkopības produktu cenām Ogres pilsētas tirgū;
o izvērtēt tirgus tālāku attīstību;
o veikt secinājumus un sniegt priekšlikumus.
Kursa darbam ir 3 nodaļas. Pirmajā nodaļā tiek sniegta vispārīga informācija par tirgu, piedāvājumu un pieprasījumu. Nodaļā tiek stāstīts par faktoriem, kas cieši ietekmē pircēja rīcību, iegādājoties kādu preci vai pakalpojumu.
Otrā nodaļa iepazīstina ar Ogres pilsētas tirgu- tā ģeogrāfisko novietojumu, tajā pieprasītāko un piedāvāto augkopības produktu klāstu un vidējām cenām. Šajā nodaļā tiek raksturots veiktais eksperiments. Tiek pārbaudīts, kas sanāk izdevīgāk- nopirkt stādus tirgū vai izaudzēt tos pašam.
Trešajā nodaļā tiek likts akcents uz Ogres pilsētas tirgus attīstības iespējām. Tiek minētas tirgus raksturīgākās iezīmes. Nodaļā tiek veikta Ogres pilsētas tirgus SVID analīze, kas palīdz izvērtēt tālāku tirgus attīstības procesu.
Kursa darbs izstrādāts uz 21 lapaspusēm.

1. TIRGUS, PIEDĀVĀJUMA UN PIEPRASĪJUMA RAKSTUROJUMS
Tirgus ir visi esošie un potenciālie pircēji. Vienu un to pašu produktu vai pakalpojumu var pirkt daudzi un dažādi cilvēki vai organizācijas, indivīdi, kas tos izmanto dažādiem mērķiem. Ir divi tirgus galvenie veidi: patēriņa tirgus un izmantotāju tirgus. Šie abi tirgus veidi viens no otra ir pilnīgi atšķirīgi gan pēc cilvēku un organizāciju grupām, gan pēc viņu iepirkšanās motīviem.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1123181
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties