Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:813315
 
Vērtējums:
Publicēts: 13.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketinga vadīšanas funkcijas    4
1.1.  Stratēģiskā plānošana    8
1.2.  Plānošana, mārketinga plāna sastādīšana    11
1.3.  Organizēšana un koordinēšana    13
1.4.  Kontrole    14
1.5.  Inovāciju vadīšana mārketingā    16
2.  SIA „Ziedu salons – Linda” un tā mārketinga vadīšanas funkcijas    18
2.1.  Par SIA „Ziedu salons - Linda”    18
2.2.  Uzņēmumā realizētās mārketinga vadīšanas funkcijas    20
2.3.  Priekšlikumi mārketinga vadīšanas funkciju pilnveidošanai    24
3.  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Literatūras saraksts    26
Darba fragmentsAizvērt

3. Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Autoru domas sakarā ar uzņēmuma mārketinga vadīšanas funkciju iedalījumu ir atšķirīgs, tomēr pamats ir plānošana, organizēšana un koordinēšana un kontrole.
2. Mārketinga vadīšanas funkcijas ir cieši saistīta ar uzņēmuma vadīšanas funkcijām, turklāt tās ir ļoti līdzīgas.
3. Mārketinga vadīšanas pamatā ir efektīva un rūpīga plānošana.
4. Ja viens no funkciju posmiem neveic savu darbu, automātiski palielinās atšķirība starp reālo rezultātu un potenciālo.
5. Ir svarīgi mārketinga vadīšanā pievērst uzmanību atsevišķām detaļām, katru no tām izanalizēt un gala rezultātā tās uzlabot.
6. Svarīgi ir, lai mārketinga pasākumus vadītu zinoši un izglītoti speciālisti.
7. Viena no lielākajām problēmām ir funkciju daļēja izpilde.
Priekšlikumi
1. Ir nepieciešams uzlabot vadītāja komunikāciju ar uzņēmuma darbiniekiem, jo, ja darbinieki nezinās, kas tieši no viņiem tiek prasīts un kādi ir uzņēmuma mērķi un plāni, tad nebūs iespējams panākt augstu darba ražīgumu un kvalitāti.
2. Uzņēmuma vadītājiem vajag censties uzklausīt arī darbinieku ieteikumus un idejas.
3. Sekot līdzi jaunākajām tendencēm pasaules tirgū gan tehnoloģiju, gan klientu vēlmju ziņā.
4. Paplašināt izmantoto mārketinga instrumentu klāstu, diversificēt reklāmu.
5. Jāvērš uzmanība darbinieku kontroles sistēmas uzlabošanai.
6. Veidot atgriezenisko saiti ar klientiem, lai zinātu, ko nepieciešams savā darbībā uzlabot.
7. Nepaļauties tikai uz patstāvīgajiem klientiem, izmantot mārketinga iespējas, lai piesaistītus jaunus pircējus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1335167
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties