Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Vadīšanas stili starptautiskā uzņēmumā: to izvērtējums un pilnveidošanas iespējas

     

    Diplomdarbs83 Vadība

21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:805032
 
Vērtējums:
Publicēts: 07.06.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 25 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.1.  Tradicionālie vadīšanas stili    17
1.2.  Vadīšanas stilu situatīvās līderības teorijas    26
1.3.  Vadīšanas stilu transformatīvās teorijas    31
1.4.  Modernās vadīšanas stilu teorijas    33
2.  Vadīšanas stilu analīze lidsabiedrībā "airBaltic"    35
2.1.  Lidsabiedrības "airBaltic" raksturojums    36
2.2.  Lidsabiedrības darbinieku aptaujas un vadītāja intervijas rezultātu apkopojums    39
3.  Vadīšanas stilu izvērtējums un pilnveidošanas iespēju izstrāde    47
3.1.  Ekspertu un speciālistu intervijas apkopojums    48
3.2.  Vadīšanas stilu pilnveidošanas iespējas    51
  Secinājumi un Priekšlikumi    54
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    57
  Pielikumi    60
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un Priekšlikumi
Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz teorijas analīzi, noteikt lidsabiedrības "airBaltic" vadīšanas stilus divās nodaļās, izstrādājot to pilnveidošanas iespējas, vadīšanas stilu uzlabošanai. Darbā izvirzītā hipotēze, ka vadīšanas stila pilnveidošana var ietekmēt organizācijas iekšējo komunikāciju un darba rezultātus, apstiprinājās. Darba gaitā tika radīti šādi secinājumi:
1. Vadīšanas stils ir paņēmienu kopums, ar kuru vadītājs iedarbojoties uz saviem padotajiem tā, lai tiktu sasniegti uzstādītie organizācijas mērķi.
2. Labam vadītājam jāspēj pielāgoties esošajām situācijām atbilstoši tām pielāgojot vadīšanas stilu, veiksmīgam vadītājam nekad nebūs viens noteikts vadīšanas stils, jo viņš tos mainīs atbilstoši esošajiem apstākļiem.
3. Vadītājs ir tas, kam jāspēj ietekmēt iekšējo vidi un tās darbiniekus, tā, lai tiktu sasniegti organizācijas mērķi, esot ne tikai bosam, bet arī līderim, kas motivē un iedrošina savu komandu tiekties uz šiem mērķiem.
4. Kā svarīgākās vadītājam piemītošās rīcības funkcijas pēc autoru domām tiek uzskatīta plānošana, organizēšana un koordinēšana, kas nodrošina, lai uzstādītie vadības mērķi tiktu sasniegti ar organizācijas darbinieku palīdzību.
5. Tradicionālie vadīšanas stili ir likuši pamatus mūsdienu stilu teorijām, kā autoritārais, demokrātiskais un liberālais vadīšanas stils, mūsdienu organizācijā izteikta viena tradicionālā stila vadīšanair novecojusi, ja vadīšanas stils netiek mainīts un pielāgots atbilstošajiem apstākļiem izmantojot citus vadīšanas stilus.
6. Vadīšanas stilu var ietekmēt dažādi mainīgie apstākļi organizācijā, tāpēc ņemot tos vērā un pielāgojot kādu no situatīvās līderības teorijām ir iespējams paaugstināt vadīšanas efektivitātes rādītājus.
7. Mūsdienās liela nozīme tiek vērsta organizācijas darbiniekiem un iekšējai organizācijas videi, kurā tie, atrodas, ietekmējot šos divus faktorus ar transformatīvo vadīšanas stilu teoriju ir iespējams panākt ātrāku organizācijas uzstādīto mērķu sasniegšanu.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1361279
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties