Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:797889
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    5
1.1.  Jēdziena „motivēšana” definīcijas un skaidrojumi    5
1.2.  Motivācijas teorijas    6
1.2.1.  Ābrama Maslova vajadzību hierarhijas teorija    7
1.2.2.  Frederika Hercberga divu faktoru teorija    9
1.2.3.  Makgregora X un Y teorija    11
1.2.4.  Alderfera vajadzību teorija    11
1.2.5.  Deivida Makklellanda un Dž. Atkinsona „pieredzes vajadzību” teorija    12
1.2.6.  Norises motivēšanas teorijas    13
1.2.7.  Stimulējošās motivēšanas teorijas    15
1.2.7.  Z teorija jeb “cilvēka potenciāla” koncepcija    16
1.2.9.  Motivēšanas veidi    18
2.  PĒTĪJUMA DAĻA    20
2.1.  Uzņēmuma SIA X raksturojums    20
2.2.  Uzņēmuma motivēšanas sistēma    21
2.3.  Praktiskās situācijas novērtējums un praktiskās problēmas    22
  SECINĀJUMI un PRIEKŠLIKUMI    24
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    26
  PIELIKUMS    37
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Lai darbinieks motivēti strādātu, nepietiek tikai ar ārējo motivāciju, arī pašam darbiniekam jābūt iekšējai motivācijai strādāt konkrētajā postenī.
2. Uzņēmumā SIA X darbinieku motivēšanai izmanto atalgojumu, papildus bonusus, speciālu apģērbu ražošanas darbiniekiem un veselības apdrošināšanu.
3. Lēmumus par izmantojamajiem motivēšanas veidiem pieņem uzņēmuma direktors un motivēšanas sistēmu izstrādā direktors kopā ar direktora vietnieku.
4. Motivēšanas mērķis ir sasniegts uzņēmumā, nodrošinot 4 produkcijas vienības dienā, tomēr nav sasniegts vadības uzstādījums , sasniedzot mērķi, saliedēt kolektīvu. Motivēšanas mērķis iespējams sasniegts tikai tāpēc, ka palielinājies pasūtījumu apjoms.
5. Uzņēmumā netaisnīgi tiek noteikts atalgojums un neadekvāti fiksēta informācija par nostrādātajām darba stundām.
6. Lielākā daļa darbinieku strādā uzņēmumā SIA X, tādēļ, ka tuvākajā apkārtnē ir maz citu darba iespēju, jo uzņēmums atrodas provincē.
7. Uzņēmumā ir slikts psiholoģiskais klimats, darbiniekiem netiek izteikta atzinība, bieži konflikti, slikta informācijas aprite starp struktūrvienībām, kas pazemina darba produktivitāti.
8. Uzņēmumā ir izaugsmes iespējas, bet tajā pat laikā vairākās esošajās darba vietās ir amatam neatbilstoši darbinieki.
9. Darbinieki ir neinformēti par uzņēmuma mērķiem, procesiem, kas izraisa darbiniekos nedrošību, šaubas par nākotni, bailes pazaudēt darbu un veicina tenku izplatīšanos.
10. Uzņēmuma vadībai ir autoritatīvs vadīšanas stils, tādēļ tiek pielietotas pārsvarā darbinieku sodīšanas stimulēšanas metodes. Tomēr šādas metodes veicina tikai piespiedu darba virzību, nevis motivē darbiniekus.

Priekšlikumi:
1. Lai darbinieki būtu motivēti, uzņēmumā SIA X laicīgi izmaksāt darba algas, kas būtu arī atbilstoši LR likumdošanai.
2. Novērtēt darbinieku darba izpildījumu un apmierinātību ar darbu, lai varētu noteikt atbilstošu atalgojumu katram darbiniekam.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties