Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:793657
 
Vērtējums:
Publicēts: 20.11.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings nav notikums, kam ir sākums un gals. Mārketings ir nepārtraukts process, un tam nav neviena precīzi noteikta sākuma punkta.
Mārketings ir internacionāls jēdziens, tulkojumā tirgvedība. Tomēr pat vispilnīgākais tulkojums nespēj atspoguļot mārketinga jēdzienu pilnībā. Jo, risinot tautsaimniecības problēmas, tas kļūst ar katru gadu plašāks un sarežģītāks.
Termins “mārketings” ekonomikā parādījās 19. un 20.gs. mijā.
Tiešā nozīmē skaidrojams kā tirgus darbība, darbs ar tirgu.
Latviešu valodā jēdzienu “tirgvedība” sāka lietot 20.gs. 90.gados.
Ikviena organizācija darbojas specifiskos apstākļos un risina konkrētos uzdevumus. Šis fakts ir viens no iemesliem, kāpēc literatūrā nav izstrādāta vienota, vispusīgi mārketinga būtību raksturojoša definīcija. Amerikas mārketinga asociācija tagad izvirzījusi šādu definīciju: “Mārketings ir darbība ideju, preču un pakalpojumu plānošanās, projektu izstrādē, cenu veidošanā, virzīšanā un sadalē, lai pilnveidotu maiņu ar mērķi apmierināt individuālo un organizēto objektu vajadzības.”…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties