Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:790505
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma nosaukums, uzņēmējdarbības forma, darbības veidi    4
1.1.  Uzņēmuma SIA „NEO” raksturojums    4
1.2.  Uzņēmējdarbību reglamentējošie likumi    4
2.  Uzņēmuma iekšējā vide    5
2.1.  SIA „NEO” organizatoriskā struktūra    5
2.2.  Uzņēmuma vadības stili    6
2.3.  Informācijas apmaiņa uzņēmumā    6
2.4.  Uzņēmuma vadītāju darba pienākumi    6
2.5.  Darbinieku atlases pamatprincipi    7
2.6.  Darba līgums un darba pienākumu apraksts    7
2.7.  Darbinieku motivēšana un profesionālā pilnveidošana    8
3.  Uzņēmuma SVID analīze un stratēģija    8
3.1.  Uzņēmuma stratēģiskais plāns    8
3.2.  SVID analīze    9
  Secinājumi un priekšlikumi    10
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. SIA „NEO” organizatoriskā struktūra ir pārdomāta un piemērota konkrētā uzņēmuma praktiskajai darbībai, tomēr mārketinga daļas izveidošana varētu būtiski paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju un ļautu ātrāk un sekmīgāk pielāgoties dažādām tirgus izmaiņām.
2. Uzņēmuma vadītāju izvēlētais demokrātiskais vadības stils rada darbiniekiem sajūtu, ka viņu darbs ir novērtēts un dod papildus motivāciju strādāt pēc iespējas kvalitatīvāk un uzņemties atbildību par saviem veicamajiem pienākumiem.
3. Darbinieku pieņemšana darbā, darba līgums un pienākumu apraksti ir objektīvi, taisnīgi un tiek noformēti atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
4. Darbinieku motivācijas uzturēšanai un veicināšanai SIA „NEO” vadītāji pievērš īpaši pastiprinātu uzmanību, līdz ar to uzņēmumā valda labvēlīgs psiholoģiskais mikroklimats un ir augsta darbinieku apmierinātība ar darba vidi kādā viņi pastāvīgi atrodas.
5. Lai SIA „NEO” turpmāk varētu veiksmīgi attīstīties, būtu nepieciešams veikt plašākas reklāmas kampaņas par atlaidēm, īpašajiem piedāvājumiem un akcijām, kā arī lielāku uzsvaru likt tieši uz uzņēmuma unikālajiem, atšķirīgajiem piedāvājumiem, tādējādi paaugstinot savu konkurētspēju tirgū.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties