Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:788501
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketinga komunikāciju vides būtība    5
1.1.  Mārketinga komunikāciju organizācijas iekšējā vide    6
1.2.  Makrovides analīze    6
1.3.  Mikrovides analīze    10
2.  Mārketinga mix elementi    11
2.1.  Mārketinga kompleksa(mix) stratēģija    11
2.1.1.  Produkts    12
2.1.2.  Cena    14
2.1.3.  Vieta    15
2.1.4.  Virzīšana    17
3.  Uzņēmuma attīstības stratēģijas    18
3.1.  SVID analīze    18
3.2.  Uzņēmuma mārketinga pasākumi    21
3.3.  Konkurentu analīze    23
3.4.  Portera piecu spēku modelis    24
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
  Izmantoto avotu saraksts    29
  Pielikumi    30
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Izstrādājot kursa darbu, ir izdarīti šādi secinājumi un priekšlikumi:
1. Uzņēmums ierindojas trešajā vietā starp būvmateriālu veikaliem, un pašreiz atvērti 7 K-rautas veikli un divi frančīzes veikali.
3. Pircējiem tiek piedāvātas kvalitatīvas preces par pieņemamām cenām mūsdienīgās tirdzniecības vietās, ar ko K-rautas veikali atšķiras no daudziem citiem veikaliem.
4. K-rautas klienti ir gan patēriņa tirgus, gan izmantotāju tirgus. Vadoties arī pēc aptaujas anketas uzņēmuma mērķa tirgus ir Rīgā un Latvijas lielākajās pilsētās dzīvojošie iedzīvotāji, kuri remontē vai būvē savus mājokļus ar vidējiem un lieliem ienākumiem.
7. Uzņēmuma darbību būtiski ietekmē ārējās vides faktori: ekonomiskie – iedzīvotāju dzīves līmenis, pirktspēja, politiski tiesiskie faktori – valdības lēmumi, nodokļi un citi.
8. Uzņēmums izmanto vienlīmeņa un divlīmeņu kanālu, kas ļauj strādāt ar dažādiem uzņēmumiem un apgūt lielāku tirgus daļu.
9. Ir tādi produkti K-rautas veikalos, kas nav citos veiklos Latvijā. Preci ieved paši un ar šīm firmām ir noslēgti tādi līgumi, kas aizliedz pārdot preci citiem Latvijas uzņēmumiem.
10. Ar to, ka uzņēmumā AS „Rautakesko” pastāv daudzkārtējā pakļautība, ir ļoti lielas iespējas rasties nevajadzīgiem un uzņēmuma darbībai kaitējošiem konfliktiem.
11. Veikalos K-rauta pastāv lineārā vadīšanas sistēma, tas traucē darbiniekiem gūt kontaktu ar veikala vadītāju. Visa vara (no darbinieku viedokļa) ir piešķirta veikala vadītāja vietniekam.

Priekšlikumi
Lai veicinātu veikalu atpazīstamību un celtu apgrozījumu:
1. Lai kvalitatīvāk apkalpotu klientus, vajadzētu piesaistīt profesionālus pārdevējus.
2. Vairāk reklamēties vajadzētu TV , nevis radio, lai pircējiem reklāma paliktu vizuālajā atmiņā.
3. Katru nedēļu ir jāpapildina mājas lapa ar interesantiem jaunumiem, lai pircējiem būtu saistošāk to apmeklēt, kā arī izveidot programmu mājas lapas iepirkuma grozu, lai pircēji var iepirkties izmantojot caur interneta pakalpojumiem.
4. Atlaižu sistēmu vajag vienkāršot un palielināt ( no iespējamiem 5% sākumā uz 10% ), lai klientiem būtu stimuls atgriezties. Vairāk jāpārdomā cenas veidošana, jo bieži cenas ir augstākas,
5. Uzņēmumam ir nepieciešams katru gadu izstrādāt nepieciešamo mārketinga pilnveidošanas iespējas plānu, kas virzīts, lai sasniegtu uzņēmuma uzstādītos mērķus.
6. Nepieciešams rūpīgi pārdomāt uzņēmuma tirdzniecības vietu (veikalu) popularizēšanu.
7. Veikt biežāku veikalu avīžu izdošanu – katru otro mēnesi, tad varētu no avīzēm būt lielāka atdeve.
8. Biežāk rīkot piegādātāja dienas (rīkot prezentācijas) – vasarā katru otro sestdienu, tā pircēji labāk iepazīs produktu un viņiem būs vieglāk izvēlēties.
9. Uz produktu grupām izvēlēties vairāk nekā vienu piegādātāju, jo gadās tādi brīži, ka tas viens piegādātājs nespēj piegādāt un plaukti stāv tukši.
10. Ir nepieciešama ofisa personāldaļas iejaukšanās katra veikala vadības sistēmā. Nepietiek ar to, ka ofiss sameklē jaunus darbiniekus, pašai personāldaļai vajadzētu arī palīdzēt darbiniekam iejusties jaunajā kolektīvā, stimulēt viņu gan materiāli, gan morāli kopīgo uzņēmuma mērķu izpildei.
11. Jāizveido mārketinga nodaļu, kas spētu sekot līdzi uzņēmuma tirgus situācijai un varētu dot objektīvus secinājumus un priekšlikumus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties