Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:788031
 
Vērtējums:
Publicēts: 18.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Vizītkartes dažādās pasaules valstīs    4
  Kā parasti izskatās vizītkarte?    5
  Vizītkartes saturs    5
  Kā pareizi iedot vizītkarti?    7
  Iepazīstoties privāti    8
  Vizītkarte attieksmes paušanai    8
  Izmantotās literatūras saraksts    9
Darba fragmentsAizvērt

Vizītkartes ir nozīmīga biznesa etiķetes sastāvdaļa. Vizītkartē ir rakstīts personas vārds, uzvārds, ieņemamais amats, uzņēmuma koordinātas un informācija par kontaktu iespējām. Vizītkartes izmēri parasti ir 10 X 5 cm. Vizītkaršu krāsa un izskats mēdz nedaudz atšķirties, taču to veidošanā jāievēro noteikti pamatprincipi.
Vizītkartes var iedalīt biznesa, ģimenes un privātās vizītkartēs.
Lai gan biznesa vizītkartes starptautiskajā mērogā tiek veidotas pēc līdzīgiem principiem un satur līdzīgu informāciju, attieksme pret tām ir atšķirīga. Austrumu zemēs, piemēram, Japānā, vizītkaršu pasniegšanai un saņemšanai ir izveidots īpašs rituāls. Tas ir šāds: vizītkarti dod un saņem ar abām rokām, rūpīgi apskata o 4 – 5 sekundes un tad liek to vizītkaršu makā. Austrumu zemēs pret vizītkarti izrāda tādu pašu cieņu, kā pret cilvēku, kurš to pasniedz.
Amerikā un daudzās Eiropas valstīs vizītkarti uztver tikai kā līdzekli informācijas iegūšanai un nodošanai. Austrālijā biznesmeņi vizītkartes praktiski neizmanto. Arī daudzviet citur pasaulē vizītkartes nelieto, ja vien personai nav vārds, kuru grūti atcerēties vai izrunāt.
Zemēs, kurās vizītkarte tiek uztverta tikai kā informācijas līdzeklis, veidojot attiecības ar Austrumu kultūras pārstāvjiem, jāatceras, ka biznesa partneris nevērīgu izturēšanos pret vizītkarti var iztulkot kā necieņas izrādīšanu tās īpašniekam. Tādēļ pirms biznesa attiecību sākšanas būtu svarīgi izpētīt šo aspektu, lai neradītu nepareizu iespaidu. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties