Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:785985
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Tirgus analīze    4
1.1.  Īss uzņēmuma apraksts, produkta konkurējošās priekšrocības    4
1.2.  Mikro un makro vides analīze    5
1.3.  Tirgus raksturojums, lielums, attīstība    9
1.3.1.  Tirgus, produkta raksturojums    9
1.4.  Konkurences un konkurentu analīze    14
1.4.1.  Konkurence    14
1.4.2.  Konkurentu analīze    15
2.  Uzņēmuma iekšējā analīze    17
2.1.  Segmentēšana un pozicionēšana    17
2.2.  Mārketinga mix elementi    18
2.3.  Produkts    18
2.4.  Cena    18
2.5.  Sadale    18
2.6.  Virzīšana    19
2.6.1.  Reklāma    19
2.6.2.  Preču realizācijas stimulēšana    20
2.6.3.  Sabiedriskā saskarsme    22
2.6.4.  Tiešā pārdošana    23
3.  SVID analīze    24
4.  Mārketinga mērķi un stratēģijas turpmākai uzņēmuma darbībai    27
4.1.  Mārketinga mērķis    27
4.2.  Stratēģiju veidošanas pieejas    28
4.3.  Mārketinga metode    29
4.4.  Ieteikumi Tiesu Namu Aģentūras izdevniecībai    30
  Secinājumi    32
  Literatūras saraksts    33
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga uzdevums ir aptvert cilvēku vēlmes un vajadzības, un piepildīt tās. Pētot tirgu, var noskaidrot pēc kā ir pieprasījums, un radīt piedāvājumu, lai tirgus būtu pilns, patērētājs būtu apmierināts un tirgotājiem sasniegta vēlamā peļņa.
Kvalitatīva tirgus izpēte garantē panākumus mārketinga komunikācijā, tātad,arī biznesā, ko ir plānots veikt. Nepētot tirgu nav iespējams noskaidrot īsto stratēģiju, lai bizness nestu cerētos panākumus.
Tiesu Nama Izdevniecība neņem vērā mārketinga teorijas un tādejādi nav iespējams sasniegt maksimālo apgrozījumu un panākt maksimālo biznesa efektivitāti. Tirgus izpēte prasa labu orientēšanos mārketingā un tā teorijās, lai būtu iespējams noskaidrot visus vajadzīgos apstākļus un faktus, un lai būtu iespējams veiksmīgi sasniegt vēlamo apgrozījumu un preces noietu. Pareiza preces virzīšana tirgū un mārketinga komunikācija ir vienas no uzņēmējdarbības svarīgākajām sastāvdaļām, jo ar to palīdzību tiek veidots dialogs ar klientu un pārdota preci.
Šī kursa darba tēma ir "Preces virzīšana tirgū: specializētu grāmatu izdevniecības gadījums." Kursa darbā tiek pievērsta uzmanība TNA izdevniecības izdoto grāmatu izvietošanu veikalos un to pārdošanai, kā arī tiek izanalizēts TNA preces atbilstība pieprasījumam no klientu puses. Kursa darbā ir apskatītas pārdošanas vietas un izanalizēta to efektivitāte.
Kursa darbs ir rakstīts, lai izpētītu TNA izdevniecības komunikāciju ar klientu un izdoto grāmatu pārdošanas darbību. Tiek aptaujāti vadošo advokātu un jurista biroja darbinieki, kā arī jurisprudenci studējošie jaunieši. Kursa darba gaitā ir veikta izpēte par TNA izdoto grāmatu dažādību un par to atbilstību klientu prasībām.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1137008
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties