Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:780863
 
Vērtējums:
Publicēts: 11.03.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vispārējs ieskats Dienvidkorejas kultūrā    5
2.  Dienvidkorejas biznesa kultūras īpatnības    8
2.1.  Uzņēmējdarbības struktūra    8
2.2.  Vadības stils    8
2.3.  Sapulču un sēžu norise    9
2.4.  Dāvanu pasniegšana    10
2.5.  Komandas darbs    10
2.6.  Komunikācijas stils    11
2.7.  Ģērbšanās stils    12
  Secinājumi    13
  Bibliogrāfiskais saraksts    14
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Referāta izstradāšanas procesā tika sasniegts izvirzītais darba mērķis: tika izveidots darbs referāta formatā, kurā ir dots ieskats Dienvidkorejas biznesa kultūras īpatnībās, izpētīti būtiskākie Korejas biznesa kultūras aspekti un izceltas svarīgākās šīs kultūras atšķirības.
Darbā izvirzītie uzdevumi ir izpildīti. Tika atlasīti un izanalizēti ar biznesa kultūru saistīti informācijas avoti, informācija tika apkopota un sistēmatizēta. Tika atrastas un uzsvērtas svarīgākas Dienvidkorejas iezīmes un īpatnības.
Darba rezultātā izdarīti sekojošie secinājumi:
• Dienvidkoreja mūsdienu pasaulē spēlē svarīgo lomu gan ekonomiskajā, gan politiskajā, gan arī kultūras jomā, kas šo teritoriāli nelielo valsti padara par ievērības cienīgu centru Āzijas reģionā un ir nopietns spēlētājs starptautiskajā tirgū. Dienvidkoreja ir intereses objekts daudziem uzņēmējiem, taču biznesa uzsākšana šajā valstī nav iespējama bez tās iedzīvotāju kultūras un domāšanas veida izpratnes.
• Dienvidkorejas biznesa kultūra ir krāsi atsķirīga no Eiropas vai Ziemeļamerikas pastāvošās kultūras: tiek pielietoti citādi metodi, uzņēmumiem ir raksturīga citāda struktūra un vadības stils, arī attiecības starp partneriem balstās uz principiem, kas nav raksturīgi Eiropas tirgum. Līdz ar to varam secināt, ka, neizprotot šīs atšķirības, nav iespējams izveidot kontaktus vai sasniegt labus rezultātus Dienvidkorejas tirgū.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties