Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:779248
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.07.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Ikvienam uzņēmumam būtu iteicams veidot mārketinga komunikāciju plānu, tajā iekļaujot visas mārketinga komunikācijas. Tas veicinās mārketinga komunikāciju izmantošanas efektivitāti.
2. Reklāmas definīciju mūsdienu autoriem būtu nepieciešams rediģēt, jo darbā tika apskatītas vairākas pazīmes, kas šī brīža definīcijā nav iekļautas vai ir jāmaina. Būtu nepieciešams ievienot definīcijai punktu par to, ka reklāma mūsdienās ir iespējama arī bezmaksas, izmantojot interaktīvās mārketinga komunikācijas.
3. Ikvienam uzņēmumam vajadzētu arvien lielāku vērību pievērst interaktīvajām komunikācijām, kas mūsdienās ieņem arvien lielāku nozīmi. Tas sniegs iespēju uzrunāt savus klientus daudz personiskāk un veidot pozitīvāku vērtējumu par uzņēmumu.
4. Reklāmdevējiem būtu nepieciešams izvērtēt, vai nav iespējams nepieciešamo mērķauditoriju sasniegt apvienojot divus mazāk populārus un lētākus kanālus nekā televīzija, lai iegūtu to pašu efektivitāti, ko iegūtu izmantojot televīziju reklāmas ziņojuma nodošanai. Tas sniegtu iespēju uzņēmumiem ietaupīt līdzekļus, auditorijas sasniegšanai.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties