Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:779008
 
Vērtējums:
Publicēts: 24.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Garīguma jēdziens   
2.  Garīguma izmantošanas iespējas   
Darba fragmentsAizvērt

Bez ētikas kodeksiem, garīguma elementiem jāatspoguļojas korporatīvajā kultūrā. Korporatīvā individualitāte organizācijā ir “dzīves stils” – kā organizācija izmanto materiālos, finansu, cilvēku informācijas resursus. Pēc tam, kad noteikts organizācijas “raksturs”, jāpieņem lēmums, kā šīs organizācijas izdevīgās īpašības darīt zināmu mērķgrupām, kādai ir jābūt komunikāciju sistēmai ar tām.
Organizācijas vadītājs vai menedžeri izstrādā un cenšas ieviest savus uzskatus, filozofiju un lietišķo stratēģiju. Pēc tam organizācijā notiek ieviešanas darbi. Organizācijas personāls darbojas tā, kā to diktē organizācijas filozofija un stratēģija. Rezultātā organizācija sekmīgi sasniedz visus pamatrādītājus, un sasniegtie rezultāti tiek noturēti ilgāku laiku. Līdz ar to parādās organizācijas kultūra, kura atspoguļo viedokļu sistēmu un stratēģiju, darbinieku pieredzi to ieviešanā. Šāda kultūra atbildīs korporatīvajai kultūrai.
Nenoliedzami, lielā mērā organizācijas tēlu veido un klientu izvēli nosaka apkalpojošā personāla īpašības. Personāla diferencēšanai jābalstās uz sekojošām darbinieku kvalitāti raksturojošām īpašībām, kas klientam veido papildu vērtīgumu: profesionālisms, laipnība, godīgums un kārtīgums, drošums, pārliecinātība, operativitāte, iniciatīva, komunikabilitāte. Jāteic, ka darbinieku izturēšanās arī ārpus darba vietas tiek vērtēta. Tas nozīmē, ka respektablas organizācijas darbinieki nedrīkst sevi kompromitēt sabiedrībā, lai nebojātu uzņēmuma imidžu. Psihiskos procesus, un uzvedība daļēji vada personas garīgums un daļēji arī personas pamatvajadzības un instinkti. Garīgums var arī kļūt redzams ekonomiskajā lēmumu pieņemšanā, attieksmē un klientu uzvedībā. Vadītājiem ir jāņem vērā garīgums un jāpadara tas tiesisks, sociāls un produktīvs. To viņi var izdarīt ieviešot organizācijas kultūras standartus.
Slavenajā grāmatā „Uzicība” Fukujama parāda kā panākumi un ekonomiskie sasniegumi korelē pozitīvi ar uzticību, kas pastāv biznesa partneru starpā. Uzticības garīgums var atbalstīt ekonomisko racionalitāti un peļņas maksimizēšanu. Tas nozīmē, ka liela loma ir lojalitātei, bet īstena un saprātīga lojalitāte nav iespējama, pēc autores domām, bez garīguma.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties