Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:775689
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.10.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kompāniju vai firmu veiksmīgas biznesa darbības pamatā ir profesionāla un efektīva mārketinga darbība. Mārketings ir tā sfēra, zinātne, stratēģiskās un ekonomiskās darbības veids, kas sniedz iespēju, nodrošina vai pilnveido ekonomiskās organizācijas, preču un pakalpojumu funkcionālo daļu, veido konkurētspējas pamatu. Neskaitāmu kvalitāšu konkurences apstākļos mārketinga metode palīdz risināt divas galvenās problēmas:
nosaka tirgus potenciālu un palīdz prognozēt tirgus izmaiņas pēc kvalitatīvajiem un kvantitatīvajiem rādītājiem;
veic mārketinga sistēmas 4P pētījumus.
Pēc būtības mārketings kā zinātne, ir apbruņota ar pietiekami spēcīgu zinātnisko aparātu: teorija, metodes, metodika, procedūras, - lai tiktu galā ar pašiem lielākajiem uzdevumiem un sasniegtu tai izvirzītos mērķus. [13;171]…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1218028
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties