-
Mārketinga audits
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | MĀRKETINGA VIDES AUDITS | 3 |
1.1. | DEMOGRĀFISKAIS ASPEKTS | 3 |
1.2. | EKONOMISKAIS ASPEKTS | 3 |
1.3. | KULTŪRAS ASPEKTS | 4 |
1.4. | TIRGI | 5 |
1.5. | PATĒRĒTĀJI | 6 |
1.6. | PIEGĀDĀTĀJI | 6 |
2. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS AUDITS | 7 |
2.1. | UZŅĒMUMA MĒRĶIS | 7 |
2.2. | MĀRKETINGA UZDEVUMI | 7 |
2.3. | MĀRKETINGA BUDŽETS | 8 |
3. | MĀRKETINGA ORGANIZĀCIJAS AUDITS | 8 |
3.1. | FORMĀLĀ STRUKTŪRA | 8 |
3.2. | FUNKCIONĀLĀ EFFEKTIVITĀTE | 8 |
4. | MĀRKETINGA SISTĒMAS AUDITS | 9 |
4.1. | MĀRKETINGA INFORMĀCIJAS SISTĒMA | 9 |
4.2. | MĀRKETINGA PLĀNOŠANAS SISTĒMA | 9 |
4.3. | JAUNU PAKALPOJUMU IZSTRĀDE | 9 |
5. | MĀRKETINGA FUNKCIJU ANALĪZE | 10 |
5.1. | PAKALPOJUMI | 10 |
5.2. | CENA | 10 |
5.3. | PAPLAŠINĀŠANĀS | 10 |
5.6. | REKLĀMA, PRECES VIRZĪŠANA UN IMIDŽA RADĪŠANA | 11 |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 12 |
Frizētavā IK LOTOSANA, vispirms, tiek apkopoti frizētavas mērķi un vēlamie rezultāti, bet, vēlamais rezultāts nekad netiek izteikts procentos. Piemēram, frizētavas mērķis ir sniegt mērķa auditorijai pakalpojuma piedāvājumu(vaksācija) ar 50% atlaidi, noteiktā laika posmā. Ir zināms, ka pakalpojumu pirks, bet, netiek aprēķināts – cik daudz pirks un cik daudz frizētava no tā iegūs, vai nopelnīs? Autore uzskata, ka tas ir frizētavas „klupšanas akmens”. Lai gan, jāsecina, ka, arī ja atlaižu sistēma nav atmaksājusies, tomēr šie cilvēki, kas atlaidi ir izmantojuši, izplata ziņas „no mutes mutē”, kas var nostrādāt pozitīvi, par labu frizētavai.
Kad tiek apkopoti mērķi un galvenie rezultāti(izstrādāta kāda akcija, atlaide, noteikta cena), tad, tiek meklēts vispieejamākais, lētākais veids, kā to paziņot cilvēkiem, īpaši nepētot, vai(portālos, kuros tiek ievietota reklāma, vai flyeri tramvajā)ir sastopama vēlamā mērķu auditorija. Faktiski, mērķa auditorija ir visi iedzīvotāji vecumā no 2 – 80 gadiem.
1.1.MĀRKETINGA BUDŽETS
Frizētavai IK LOTOSANA nav budžets, kas būtu atvēlēts speciāli mārketingam. Bet, kad šis budžeta, naudas ieguldījums ir nepieciešams, tad ā apmērs ir atkarīgs no iepriekšējo mēnešu peļņas lieluma un frizētavas pašreizējā apmeklētības līmeņa. Ja iepriekšējais periods ir bijis ienesīgs, un joprojām tāds ir, tad budžetam mārketinga aktivitātēm naudu var atvēlēt vairāk, bet, frizētavai šīs mārketinga aktivitātes ir nepieciešamas tikai tad, kad sākas „nesezona” (novembris, decembris, janvāris februāris). …
Frizētavas IK LOTOSANA mērķis ir paplašināt savu piedāvājumu klāstu, ar solārija ievietošanu, un frizētavas telpu palielināšanu, tā nodrošinot vairāk darba vietu frizieriem, un tādā veidā, katru dienu būs iespējams apkalpot par 3 cilvēkiem vairāk, vienā reizē. Ievietojot solāriju, frizētavas plānotais apmeklētības līmenis palielināsies par 30% gadā. Izveidojot papildus 3 darba vietas, būs iespējams gadā apkalpot par 25% vairāk cilvēku.
- Globālā mārketinga pārvaldība
- Mārketinga audits
- Negodīgās konkurences tiesiskie aspekti kontekstā ar mārketinga stratēģiju
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Negodīgās konkurences tiesiskie aspekti kontekstā ar mārketinga stratēģiju
Referāts augstskolai8
-
Globālā mārketinga pārvaldība
Referāts augstskolai5
-
Mārketinga izmaksu plānošana un kontrole
Referāts augstskolai7
-
Pētnieciskais darbs mārketingā
Referāts augstskolai27
-
Mārketinga programma kravu autotransporta uzņēmumam
Referāts augstskolai13
Novērtēts!