Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:772693
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  MĀRKETINGA VIDES AUDITS    3
1.1.  DEMOGRĀFISKAIS ASPEKTS    3
1.2.  EKONOMISKAIS ASPEKTS    3
1.3.  KULTŪRAS ASPEKTS    4
1.4.  TIRGI    5
1.5.  PATĒRĒTĀJI    6
1.6.  PIEGĀDĀTĀJI    6
2.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS AUDITS    7
2.1.  UZŅĒMUMA MĒRĶIS    7
2.2.  MĀRKETINGA UZDEVUMI    7
2.3.  MĀRKETINGA BUDŽETS    8
3.  MĀRKETINGA ORGANIZĀCIJAS AUDITS    8
3.1.  FORMĀLĀ STRUKTŪRA    8
3.2.  FUNKCIONĀLĀ EFFEKTIVITĀTE    8
4.  MĀRKETINGA SISTĒMAS AUDITS    9
4.1.  MĀRKETINGA INFORMĀCIJAS SISTĒMA    9
4.2.  MĀRKETINGA PLĀNOŠANAS SISTĒMA    9
4.3.  JAUNU PAKALPOJUMU IZSTRĀDE    9
5.  MĀRKETINGA FUNKCIJU ANALĪZE    10
5.1.  PAKALPOJUMI    10
5.2.  CENA    10
5.3.  PAPLAŠINĀŠANĀS    10
5.6.  REKLĀMA, PRECES VIRZĪŠANA UN IMIDŽA RADĪŠANA    11
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    12
Darba fragmentsAizvērt

Frizētavā IK LOTOSANA, vispirms, tiek apkopoti frizētavas mērķi un vēlamie rezultāti, bet, vēlamais rezultāts nekad netiek izteikts procentos. Piemēram, frizētavas mērķis ir sniegt mērķa auditorijai pakalpojuma piedāvājumu(vaksācija) ar 50% atlaidi, noteiktā laika posmā. Ir zināms, ka pakalpojumu pirks, bet, netiek aprēķināts – cik daudz pirks un cik daudz frizētava no tā iegūs, vai nopelnīs? Autore uzskata, ka tas ir frizētavas „klupšanas akmens”. Lai gan, jāsecina, ka, arī ja atlaižu sistēma nav atmaksājusies, tomēr šie cilvēki, kas atlaidi ir izmantojuši, izplata ziņas „no mutes mutē”, kas var nostrādāt pozitīvi, par labu frizētavai.
Kad tiek apkopoti mērķi un galvenie rezultāti(izstrādāta kāda akcija, atlaide, noteikta cena), tad, tiek meklēts vispieejamākais, lētākais veids, kā to paziņot cilvēkiem, īpaši nepētot, vai(portālos, kuros tiek ievietota reklāma, vai flyeri tramvajā)ir sastopama vēlamā mērķu auditorija. Faktiski, mērķa auditorija ir visi iedzīvotāji vecumā no 2 – 80 gadiem.

1.1.MĀRKETINGA BUDŽETS

Frizētavai IK LOTOSANA nav budžets, kas būtu atvēlēts speciāli mārketingam. Bet, kad šis budžeta, naudas ieguldījums ir nepieciešams, tad ā apmērs ir atkarīgs no iepriekšējo mēnešu peļņas lieluma un frizētavas pašreizējā apmeklētības līmeņa. Ja iepriekšējais periods ir bijis ienesīgs, un joprojām tāds ir, tad budžetam mārketinga aktivitātēm naudu var atvēlēt vairāk, bet, frizētavai šīs mārketinga aktivitātes ir nepieciešamas tikai tad, kad sākas „nesezona” (novembris, decembris, janvāris februāris). …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties