Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:768878
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  PRAKSES VIETAS RAKSTUROJUMS    4
1.1.  Organizācijas darbības specifikas, struktūras un shēmas raksturojums    4
1.2.  SA speciālista pienākumu un tiesību raksturojums    6
2.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU PAKALPOJUMA SAŅĒMĒJS PRAKSES VIETĀ    9
3.  KRĪŽU VADĪBA SABIEDRISKAJĀS ATTIECĪBĀS    10
4.  KAMPAŅAS IZSTRĀDES RAKSTUROJUMS UN ANALĪZE    16
4.1.  Izstrādāta kampaņa    18
5.  NETRADICIONĀLĀS SABIEDRISKO ATTIECĪBU METODES    22
6.  INDIVIDUĀLAIS DARBS    24
6.1.  Kvalifikācijas darba temata aktualitāte    24
6.2.  Kvalifikācijas darba provizoriskais saturs    25
6.3.  Kvalifikācijas darbā izmantoto literatūras avoti    26
  SECINĀJUMI    27
  PRIEKŠLIKUMI    28
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    29
  PIELIKUMS    37
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Darba autore uzskata, ka prakses vietas izvēle bijusi laba, jo izejot praksi tieši Ogres novada pašvaldībā un sadarbojoties ar tā sabiedrisko attiecību speciālistu autore ieguva daudz praktisko zināšanu.
2. Strādājot Ogres novada pašvaldībā sabiedrisko attiecību nodaļā autore guva lielu pieredzi, ko sniedza sabiedrisko attiecību speciālists.
3. Pašvaldība ar lielu cieņu un atbildību attiecas pret iedzīvotājiem, kā arī ievēro visus apkalpošanas specifikas aspektus.
4. Sabiedrisko attiecību speciālistu, kas strādā pašvaldībā ir jābūt kompetentam dažādās jomās, lai efektīvi risinātu problēmas, jāprot izanalizēt esošo situāciju.
5. Sabiedrisko attiecību speciālistam ir jāpilda līgumā noteiktie punkti un jāievēro visas uzņēmuma pieņemtās normas.
6. Krīze ir steidzīga problēma, kas prasa nekavējošu risinājumu nav tas, kas ir noticis, bet tas, ko cilvēks domā, kas ir noticis.
7. Sabiedrisko attiecību kampaņu organizēšana ir komunikācijas darbību kopums, kas tiek realizēts, lai nospraustie uzdevumi un mērķi tiek realizēti.
8. Ar sabiedrisko attiecību kampaņas plānu var veicināt atpazīstamību un piesaistīt jaunu mērķauditoriju.
9. Izstrādāt kampaņu ar minimālām pamatzināšanām un bez praktiskās pieredzes ir sarežģīti.
10. Strādājot prakses vietā autore saprata, ka pašvaldībā nav sastopamas netradicionālās metodes, kā arī nav izstrādāts krīžu vadības plāns.

PRIEKŠLIKUMI
1. Sabiedrisko attiecību speciālistam vajadzētu vairāk veidot kampaņas, tās var palīdzēt uzlabot situāciju.
2. Izstrādāt krīzes vadības plānu.
3. Ieviest netradicionālās metodes sabiedrisko attiecību speciālistam.
4. Popularizēt pakalpojumus, veicot informatīvās preses konferences, prezentācijas.
5. Ogres novada pašvaldībai jāizmanto vairāki sociālie mediji, jo uz šo brīdi nedarbojas nevienā sociālajos tīklos.

Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties