Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:768586
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Latviešu valoda un literatūra    3 - 10
2.  Matemātika    11 - 18
3.  Dabas zinības    19 - 26
4.  Sociālās zinības    27 - 30
5.  Vizuālā māksla    31 - 36
6.  Mājturība un tehnoloģijas    37 - 42
7.  Audzināšanas stunda    43 - 44
Darba fragmentsAizvērt

Datums – 03.11.2008.
Klase – 1.klase
Stunda – Latviešu valoda un literatūra
Temats – Divskaņi
Stundas mērķis – Apgūt divskaņus un iemācīties tos rakstīt.
Mācību saturs – Pēc I. Osmaņa divskaņi ie, ei.
Stundas uzdevumi – 1. Attīstīt panemātisko dzirdi;
2. Nostiprināt lasīšanas prasmes;
3. Veidot prasmes rakstīt un izprast divskaņus.
Stundas gaita – Iepazīstinu skolēnus ar jauno vielu – divskaņi. Sadalu skolēnus 2 grupās (9 un 10 skolēni), katrai grupai iedodu divskaņus – ie, ei, lai skolēni tos kopīgi izkrāso, tad katrs grupas dalībnieks tos izrunā, lēni iedziļinoties, sadzirdot paša teikto. Tad atver pierakstu burtnīcas un ieraksta šos divskaņus. Rakstu uz tāfeles un skolēni raksta burtnīcās katru zilbi izrunājot skaļi – lie, mie, nie, sie, slie un pabeidzot to, piemēram, lie – liela. Turpinām ar vārdu ierakstīšanu burtnīcā – Ieva, Liene, Liena. Noskaidrojam, ka vienam vārdam var būt vairākas nozīmes – Ieva – koks, Ieva – meitenes vārds. Piedāvāju skolēniem ar dotajām zilbēm un vārdiem izdomāt teikumus un ierakstīt tos burtnīcā, tad skaļi lasot, analizējām tos. Noskaidroju vai klasē ir skolēni, kuru vārdi ir ar šiem divskaņiem. Arī tos ieraksta burtnīcā – Ieva, Einārs. Sadalu skolēnus pāros: zēns – meitene. Izdalu darba lapas (skat. Pielikuma Nr. 1), lai veiktu 1 uzdevumu – kopīgi izkrāso attēlu, katrs pāris nolasa tekstu. Piedāvāju lomu spēli – par doto attēlu izdomā mazu dialogu un lomās to nolasīt, iesaistot mācītos divskaņus ie, ei.
Stundas noslēgumā katram individuāli dodu uzdevumu darba lapā savienot attēlu ar divskaņiem ie, ei. Pēc darba paveikšanas katrs skolēns izrunājot divskaņus pastāsta klasesbiedriem, ko ar ko ir savienojis.
Pašanalīze
Lai sagatavotu mācību stundu latviešu valodā, jau laicīgi vienojos ar skolotāju par tēmu, skolēnu spējām. Skolotāja parādīja mācību grāmatu, darba lapas, kā arī iepazīstināja ar izglītības programmu. Uzskatu, ka man paveicās ar skolotāju, jo viņa bija ļoti atsaucīga, draudzīga un komunikabla.
Pirms latviešu valodas stundas iepazinos ar skolēniem, pastāstīju, ka dažas nedēļas darbošos kopā ar viņiem. Pašai bija neliels satraukums, jo jauna, nepierasta vide, jauni skolēni, skolotāja. Sākās stunda, izgāju klases priekšā – iepazīstināju skolēnus ar stundas tēmu. Skolēni aktīvi darbojās līdzi. Jutu, ka skolēni izprot tēmu, piedāvāju darba lapas – skolēni darbojās pārī, jautāja – ja nesaprata, uzskatu, ka stunda izdevās, skolēniem uzdevumi īpašs grūtības nesagādāja. Neviens uzdevums – nebija par smagu, visi darbojās. Skolēniem bija vērojamas labas lasītprasmes. Stundas vidū jutu, ka jūtos aizvien brīvāk un sapratu, ka nemaz tik grūti man nebija, kā sākumā domāju. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties