Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:766758
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.10.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
  ĪSS UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    4
  UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀ STATISTIKA: PREČU SORTIMENTS UN TO PIEGĀDĀTĀJI    6
  STARPTAUTISKIE PREČU PIEGĀDES NOTEIKUMI, PREČU IEPIRKŠANAS IZMAKSU VEIDOŠANĀS    11
  PREČU CENAS UN ATLAIDES    19
  LATVIJAS UZŅĒMĒJDARBĪBAS VIDE UN GETZ VIETA TAJĀ    20
  AUTOPREČU TIRGUS UN GETZ VIETA TAJĀ    22
  SECINĀJUMI    24
  LITERATŪRAS SARAKSTS    25
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma panākumi brīvā tirgus ekonomikas apstākļos ir atkarīgi no tā spējas veiksmīgi pārdot saražoto / izplatīto preci vai piedāvāto pakalpojumu. Gandrīz vienmēr jārēķinās ar konkurējošu uzņēmumu vēlmi veikt to pašu, tātad, - jānodrošina savas preces / pakalpojuma popularitāte patērētāju vidū. Šajos gadījumos panākumu ķīla ir uzņēmuma spēja veiksmīgi darboties mārketinga jomā, izpētot tirgu, nosakot mērķa segmentus, virzot piedāvātos produktus tirgū un nodrošinot efektīgus sadales kanālus. Tomēr, sava loma nenoliedzami ir arī uzņēmuma spējai noteikt savu vietu Latvijas attiecīgās nozares attīstībā un spējai prognozēt savu biznesu, tāpat arī spējai apkopot uzņēmuma iekšienē veidojošos situāciju un veikt pareizus secinājumus.
Mans kursa darbs ir balstīts uz pieredzi un datiem, kas iegūti strādājot auto preču vairumtirdzniecības uzņēmumā SIA “GETZ BROS. & CO. (LATVIA) LTD.” (turpmāk – Getz). Mēģināšu atspoguļot statistikas nozīmi uzņēmuma ikdienas darbā un parādīt ,kā Statistika ,kā zinātne, palīdz uzņēmumam veidot savu biznesu.

ĪSS UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS
Iesākumā sniegšu vispārēju uzņēmuma raksturojumu, kas parāda arī uzņēmuma attīstības stratēģiju. Uzņēmumam ir trīs darbības pamatvirzieni:
1)auto preču vairumtirdzniecība,
2)industriālo produktu tirdzniecība,
3)transporta dizains.
Galvenā nodaļa ir tieši auto preces, kuras, sākot ar 2000. gada 1. janvāri tiek tirgotas tikai vairumā. Auto preču ražotāju skaits pārsniedz 20 un preces tiek saņemtas uz ļoti izdevīgiem noteikumiem tieši no rūpnīcas.
Industriālo produktu tirdzniecības nodaļa ir relatīvi jauna un savu darbību sāka tikai 1999. gada janvārī. Industriālās krāsas kā šīs nodaļas sākotnējais produkts bija ļoti specifiska nozare un pārsvarā saistīta ar lieliem ražošanas un pārstrādes uzņēmumiem.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties