Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:759034
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Skolotāja aicina bērnus salasīt groziņā ābolus un doties uz grupu kur tos nomazgās un nogaršos. Taču skolotāja bērnus pārsteidz ar vēl vienu ābolu grozu, kurā ir citas šķirnes āboli. Bērni nogaršo tos un pa vienam pastāsta, kura ābola šķirne garšoja labāk, vai ir to baudījis jau iepriekš.
Kad bērni ir uzzinājuši, kā garšo ābols, kur aug ābols un kā sauc kokus, kuros aug āboli, skolotāja lasa V. Sutajeva pasaku „Ābols”. Pasakā notiekošo sižeta attēlošanai izmanto roku lelles. Skolotāja ar jautājumiem cenšas noskaidrot, kā bērni uztvēruši pasakas darbību. Vēlāk bērni tiek aicināti sadalīties lomās un sacerēt jaunu sižets par ābolu, kurš tiek attēlots teātra veidā (ir tikai viens noteikums – teātrī ir jāiekļauj ābolu krišanas skaņa „paukš, paukš, paukš”) kurā bērni savā runas tekstā var izmantot dienas gaitā papildināto vārdu krājumu. Skolotāja šo pasaku pieraksta, sakopē un iedod katram bērnam līdzi uz mājām, lai būtu iespēja to pārrunāt ar vecākiem, nostiprināt papildinātā vārdu krājuma bagātību.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties