Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:757700
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  RAKSTUROJUMS    4
1.1.  AS Latvijas Balzams    4
1.2.  Nozares raksturojums    5
1.3.  Klienti    6
1.4.  Konkurenti    7
2.  ĀRĒJĀ VIDE    9
2.1.  PEST analīze    10
2.2.  M. Portera piecu konkurences spēku modelis    12
3.  IEKŠĒJĀ VIDE    20
3.1.  VRIO matrica    20
3.2.  Fišbeina modelis    23
4.  Uzņēmuma konkurētspēja    25
4.1.  GE matrica    25
  SECINĀJUMI    28
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    29
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. AS Latvijas balzams ir vadošākais alkoholisko dzērienu ražotājs Latvijā, ko apliecina Biznesa Gada Pārskats 2017, kur uzņēmums ieņēma pirmo vietu starp 25 labākajiem dzērienu ražotājiem Latvijā, vadoties pēc neto apgrozījuma.
2. Uzņēmuma nozares tiešais konkurents ir SIA Altia, taču netiešais konkurents ar otro lielāko neto apgrozījumu 2017. gadā ir SIA Cido Grupa.
3. Neskatoties uz uzņēmuma attīstību un augšanu, to kā jau jebkuru citu uzņēmumu ietekmē dažādi ārējās vides faktori, kas uzņēmumam var gan izraisīt draudus, gan jaunas iespējas. Pēc Portera 5 spēku konkurences analīzes var secināt, ka uzņēmums lielā mērā ir atkarīgs no piegādātājiem un vislielākais drauds ir piegādātāju spēks. Taču uzņēmumam ir iespējas droši turpināt savu uzņēmējdarbību, jo jaunienācēju un aizstājējpreču draudu iespējas ir ļoti zemas.
4. Katra uzņēmuma darbību un attīstību nosaka dažādi resursi, kas parāda uzņēmuma vērtīgumu, kā arī šo resursu spēju ilgtspējīgi konkurēt ar citiem nozares uzņēmumiem.
5. AS Latvijas Balzams varētu papildināt sortimenta klāstu ar lielāku bezalkoholisko dzērienu piedāvājumu, tādā veidā apmierinot patērētāju vajadzības līdz 18 gadu vecumam un paplašinot savu mērķauditoriju.
6. Viens no uzņēmuma galvenajiem spēkiem ir klients, jo tieši patērētājs ir tas, kurš iegādājas produktu, radot uzņēmumam peļņu. AS Latvijas balzams ir ļoti svarīgi izprast patērētāju vēlmes un vajadzības, tādējādi veidojot pareizu izpratni par uzņēmuma prioritātēm, kas rada konkurētspējīgu uzņēmumu.
7. Veicot Makkinseja GE matricas, analīzi var secināt, ka uzņēmums ieņem stabilu pozīciju nozarē gan pēc nozares pievilcības, gan pēc konkurētspējas analīzes.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties