Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:755934
 
Vērtējums:
Publicēts: 15.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA "ILGEZEEM" starptautiskā mārketinga iekšējas vides analīze    5
1.1.  Kompānijas raksturojums, darbības īpatnības    5
1.2.  Produkcija    8
1.4.  Konkurentu analīze    16
1.5.  Pircēju grupu noteikšanas pazīmes    17
  Ļoti svarīgs faktors firmas darbībā ir tādu pircēju kā juridiskas personas saistīšana. No 2004.gada līdz 2008.gadam to daudzums palielinājas līdz 121 līgumam, no 150 līdz 271 līgumam. Dotā tendence, visticamāk, ir saistīta ar to, ka viss vairāk jaunu veikalu atveras Latvijā    19
1.6.  Pamatojums iziešanai starptautiskā tirgū    19
2.  SIA "ILGEZEEM" starptautiskā mārketinga ārējas vides izpēte    22
  Inflācija    27
  Kreditēšanas noteikumi    27
  Biznesa atveršanas nosacījumi un ienākšanas barjeri    27
3.  SIA "ILGEZEEM" SWOT analīze    29
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantotas literatūras saraksts    33
  1.pielikums    35
Darba fragmentsAizvērt

Ekonomikas globalizācijas attīstības apstākļos mārketinga pētījumu nozīme vēl vairāk palielinājās, jo tie mārketinga līmeni, kas ir derīgi vienā tirgū var būt absolūti nederīgi citos tirgos. Šajā gadījumā, ietaupot uz pētījumu rēķina, var ciest lielākus zaudējumus, kuri nesalīdzināmi pārsniegs minētos ietaupījumus.
Mārketinga pētījumi ir nepieciešami jebkuram uzņēmumam, ja tas darbojas brīvā tirgū. Ir svarīgi apzināties un novērtēt mārketinga pētījumu svarīgumu tirgus konkurences apstākļos. Ignorēt mārketinga pētīšanu nozīmē ignorēt arī patērētāju vajadzības un vēlmes. Mārketinga pētījumi saista uzņēmumu ar patērētājiem.
Mārketinga pētījumi ir preču vai pakalpojumu ražošanas un noieta organizācijas izpētes kompleksa darbība, kura ir orijentēta uz konkrēto patērētāju vajadzību apmierināšanu.
Mārketinga pētījums paredz sistēmatisku informācijas vākšanu, apstrādi, analīzi un izplatīšanu, lai noteiktu mārketinga iespējas un problēmas, izstrādātu un novērtētu mārketinga aktivitātes, pilnveidotu mārketinga procesu un pieņemtu mārketinga lēmumus.
Uzņēmuma lēmumu pieņemšanas efektivitāte mārketinga jomā atkarīga no informācijas apjoma un precizitātes. Savukārt nepieciešamo informāciju ļoti bieži varētu dabūt tikai pēc mārketinga pētīšanas.
Šī kursa darba mārketinga pētījuma objekts ir SIA "ILGEZEEM" un mērķis ir novērtēt tās iziešanas iespējas starptautiskā tirgū.
Mērķa sasniegšanai tika veikti sekojoši uzdevumi:
Izpētīt SIA "ILGEZEEM" starptautiskā mārketinga iekšējo vidi;
Izpētīt SIA "ILGEZEEM" starptautiskā mārketinga ārējo vidi;
Veikt SIA "ILGEZEEM" SWOT analīzi;
Novērtēt, vai SIA "ILGEZEEM" būs izdevīga ieiešana jaunā starptautiskā tirgū.
Darba pirmajā daļā ir apskatīta SIA "ILGEZEEM" mārketinga iekšēja vide, t.i. kompānijas darbības īpatnības, raksturojums, produkcija, konkurenti, pircēji un piegādātāji.
Darba otrā daļa ir veltīta SIA "ILGEZEEM" mārketinga iekšējai videi. Kad starptautiskais tirgus ir izvēlēts, tad pētam šīs valsts demogrāfisko, ģeogrāfisko, politiski – tiesisko un ekonomisko vidi.
Trešajā daļā ir veikta SIA "ILGEZEEM" SWOT – analīze, ir veikta iekšējo stipro un vājo pušu novērtējums kā arī ārējo iespēju un draudu noteikšana.
Darba izstrādāšanas gaitā tika izmantota ar mārketingu saistīta mācību literatūra, atbilstošā temata publikācijas periodiskajos izdevumos un Internet tīklā. Papildus, kā svarīgs informācijas avots tika izmantoti dažādi lekciju konspekti.
Darba analīzē izmantotie dati ir laika periodā no 2004 – 2008 gadam.


Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties