Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Bērna muzikālās un intelektuālās attīstības veicināšanas iespējas pirmsskolas pedagoģiskajā procesā

     

    Diplomdarbs43 Pedagoģija

14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:753424
 
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Аннотация    3
  Ievads    5
1.  Intelektuālo spēju raksturojums    7
1.1.  Intelektuālo spēju skaidrojums    7
2.  Bērna muzikālā attīstība    14
2.1.  Muzikālo spēju raksturojums    14
2.2.  Muzikālo spēju veidošanās    15
2.3.  Muzikālo spēju attīstīšanas saturs    17
3.  Bērna muzikālās darbības un intelektuālās attīstības saikne    20
3.1.  Muzikālo aktivitāšu raksturojumi    20
3.2.  Muzikālās un intelektuālās darbības īpatnības vecākajā pirmsskolas vecumposmā    21
3.3.  Muzikālo un intelektuālo spēju veicināšanas iespējas    24
4.  Bērna muzikālās un intelektuālās attīstības veicināšanas iespēju praktiskā izpēte    27
4.1.  Vecāku anketēšanas rezultātu analīze    27
4.2.  Skolotāju anketēšanas rezultātu analīze    31
4.3.  Bērna muzikālās un intelektuālās darbības rotaļā vērojumu un sarunu analīze    34
  Secinājumi    40
  Izmantotā literatūra    41
Darba fragmentsAizvērt

1. Secinājumi Intelekts ir garīgās spējas , bet intelektuālās spējas nodrošina iespēju ātri un efektīvi apstrādāt informāciju, tādējādi pielāgoties jaunām situācijām.
2. Pieaugušajam svarīgi radīt apstākļus, lai bērns var pilnveidot savas intelektuālās spējas, kas palīdz un ir noderīgas jebkurā dzīves situācijā. Pieaugušais, izmantojot dažādus interesantus paņēmienus, var veicināt bērnu motivāciju mācīties un pilnveidojot savas intelektuālās spējas.
3. Tā kā muzikālās spējas nav iedzimtas, pieaugušajam cilvēkam jārada tādi apstākļi, kuros bērnam radītos emocionālā atsaucība uz muzikālajām darbībām.
4. Muzikālajā darbībā svarīgs faktors ir radošums, jo katra radošā darbība veicina ne tikai muzikālās spējas, bet arī intelektuālo darbību.
5. Katrs bērns ir individuāls, tāpat kā viņa spējas. Lai pieaugušais tās pilnveidotu, svarīgi ir iepazīties ar bērnu vecumposmu īpatnībām kopumā un katra bērnu, lai konstatētu viņa domāšanas un muzikālās attīstības kvalitātes.
6. Pedagogu un vecāku uzdevums ir piedāvāt bērniem dažādas muzikālās aktivitātes, caur kurām var radoši izpausties, pētīt, secināt, analizēt, šādas darbības attīsta intelektuālās spējas.
7. Pedagogu, vecāku viedoklis, kā arī novērojumi pierāda, ka muzikālās aktivitātes ir efektīvs līdzeklis bērnu intelektuālajā attīstībā.
8. Vecākiem ir ļoti svarīgi, lai viņu bērns nodarbojas ar muzikālajām aktivitātēm, tāpēc, ka tās paplašina viņu redzesloku un attīsta fiziski, intelektuāli un muzikāli.
9. Praktiskajā daļā ir pierādīts, ka aktivitāte ir svarīgs komponents bērna attīstībai. Muzikāli aktīvā darbībā bērns ne tikai piepilda sevi emocionāli, bet attīstās arī intelektuāli, kā rezultātā apstiprinās darba ievadā izvirzītā hipotēze.

Autora komentārsAtvērt
Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties