Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:751300
 
Vērtējums:
Publicēts: 12.08.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Considering Kia and market share could their ad campaign be considered a failure based on the ranking of No. 20? The consensus on Kia was that its ad campaign was a success based on their campaign goals and the steps taken to reach that goal. Kia's ad campaign goals were to increase awareness of their vehicles, which would increase sales, and finally increase market share, this being an ultimate goal. Kia posted record sales of 223,726 units for calendar year 2001, representing a 39 percent increase from a record sales of 160,606 units in 2000 (www.kia.com). "We're No.1 in terms of industry growth", says Dick Macedo, executive vice president of marketing and sales (www.aiada.org)…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties