Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:746534
 
Vērtējums:
Publicēts: 11.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Kūrortviesnīcas kā tūrisma sektors    4
1.1.  Viesnīcu klasifikācija pēc veidiem, to funkcijas    4
1.2.  Kūrortviesnīcu raksturīgākās atrašanās vietas, to piedāvājums    6
1.3.  Kūrortviesnīcu klientu sastāvs, to vajadzības un vēlmes    7
1.4.  Kūrortviesnīcu attīstības iespējas    9
2.  Kūrortviesnīcu pakalpojumu piedāvājuma un pieprasījuma raksturojums    11
2.1.  Piedāvājums – produkti, to atbilstība klientu vēlmēm    11
2.2.  Cenas    12
2.3.  Piedāvātāju konkurence tirgū    13
2.4.  Pieprasījums – esošie un potenciālie klienti, to struktūra, brīvais laiks, gaume    14
3.  Jūrmala kā tūrisma galamērķis    15
3.1.  Galamērķa vispārīgs raksturojums    15
3.2.  Kūrortviesnīcu īpatsvars izmitināšanas pakalpojumu tirgū    16
3.3.  Kūrortviesnīcu piedāvājums, cenas, kvalitāte    18
3.4.  Pakalpojumu pieprasījuma raksturojums    19
3.5.  Kūrortviesnīcu attīstības iespējas    20
3.6.  Esošo klientu apmierinātības ar pakalpojumiem izvērtējums    22
3.7.  Latvijas iedzīvotāju aptaujas izvērtējums    23
3.8.  Interviju ar kūrortviesnīcu pārstāvjiem izvērtējums    24
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
  Izmantotā literatūra    28
  PIELIKUMI    29
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Majoros atrodas 50 % no visām tūrisma mītnēm Jūrmalā, savukārt kūrortviesnīcas Majoros ir 4, kas ir 40 % no visām kūrortviesnīcām Jūrmalā;
2. Kūrortviesnīcu viesi ir atpūtas viesi, kuri ierodas ar mērķi uzlabot veselību, attīrīt organismu un noņemt stresu;
3. Lielākais viesu pārsvars ir no Baltijas, Krievijas un Skandināvijas valstīm;
4. Piedāvājums un cenas atbilst mērķauditorijai;
5. Lielākais pieprasījums pēc tūrisma pakalpojumiem, līdz ar to arī viesnīcu noslogojums, ir gada 3. ceturksnī;
6. Pēc „Hotel Jūrmala Spa” viesnīcas datiem, vidējais noslogojums bija 59%, kas ir par 2% lielāks nekā 2010. gadā, līdzīga tendence ir arī pārējās kūrortviesnīcās;
7. „Hotel Jūrmala Spa” 2011. gadā ievērojami pieaudzis to pakalpojumu pārdošanas apjoms, kurus lielākoties izmanto vietējie iedzīvotāji – skaistumkopšanas pakalpojumi un saunu un baseinu centra pakalpojumi;
8. Jūrmalas pilsētas dome sniedz ievērojamu atbalstu tūrisma nozarei;
9. Pēdējo 3 gadu laikā vērojams tūristu pieaugums;
10. Pieprasījuma un atpazīstamības paaugstināšanai, viesnīcas piedalās ar tūrismu un viesnīcu biznesu saistītās starptautiskās izstādēs;
11. Kūrortviesnīcas Latvijā atrodas ģeogrāfiski izdevīgās vietās, un tās piedāvā kvalitatīvus SPA pakalpojumus.

Priekšlikumi
1. Ieviest jaunus un aktuālus piedāvājumus, kas palīdzētu piesaistīt jaunas mērķa grupas, piesaistītu iepriekšējo un esošo klientu uzmanību, tādējādi palielinot konkurenci
2. Veidot ikmēneša motivējošas darbinieku sapulces, kurās tiktu analizēts līdzšinējais darbs un tiktu izvirzīti mērķi darbības uzlabošanai
3. Sagādāt patīkamus pārsteigumus klientiem, piemēram, viesim atkārtoti apmetoties viesnīcā, numurā piegādāt augļu grozu kā pateicību
4. Izmantot sociālo tīklu priekšrocības un aktīvi reklamēt tajos savus produktus un pakalpojumus

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1332892
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties