Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:739716
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kas ir mārketings?    3
  Mārketinga mērķi    4
  Mārketinga uzdevumi    4
  Mārketinga funkcijas    5
2.  Mārketinga mix elementi    6
2.1.  Produkts (product)    8
2.2.  Cena (price)    8
2.3.  Vieta (place)    11
2.4.  Virzīšana (promotion)    12
3.  Praktiskā daļa    13
3.1.  Red Bull enerģijas dzēriens    14
3.2.  Slavenību izmantošana reklāmās    15
  Izmantotā literatūra    17
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings ir internacionāls jēdziens (angļu val. market- tirgus), taču praksē tā vietā bieži lieto latvisko terminu – tirgvedība. Šis tulkojums tomēr nespēj pilnībā atspoguļot mārketinga jēdzienu. Tirgvedība un tā saturs, risinot tautsaimniecības problēmas, kļūst ar katru gadu plašāk un sarežģītāks. Mārketings ietver tirgus izpēti, tirgus segmentēšanu ar nolūku noteikt mērķtirgus un pozicionēt produktus tirgū, produktu vadīšanu, cenu veidošanu, produktu sadali un virzīšanu tirgū. 1
Mārketinga būtības formulējums atrodams, atrodams aplūkojot dažādas mārketinga definīcijas, kurās to autori, ņemot vērā savu pieredzi un laika periodu, kad šī definīcija ir tapusi, akcentē dažādas mārketinga puses. 2
Mārketings ir:
Mārketings ir vadīšanas process, kurš ir atbildīgs par sekmīgu klienta pieprasījuma identificēšanu, paredzēšanu un apmierināšanu. (Shartered Institute of Marketing, 2001) 3
Mārketings ir plānošanas, koncepcijas īstenošanas, cenu veidošanās, produkta veicināšanas un ideju izplatīšanas process, kura mērķis ir radīt preču un pakalpojumu apmaiņu, apmierinot gan patērētāja, gan ražotāja vēlmes. (American Marketing Association, 1985) 3
Mārketings ir vadīšanas process, kura mērķis ir akcionāru ienākumu maksimizēšana, izstrādājot un īstenojot stratēģiju uzticības pilnu attiecību nostiprināšanu ar uzņēmumam vērtīgiem pircējiem (individuālajiem un organizētajiem) un stabilu atšķirīgu konkurences priekšrocību izveidošanai. (Peter Doyle).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties