Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Kultūras pasākumu apmeklēšanas ietekme uz jaunu sociālo tīklu kontaktu veidošanos

     

    Diplomdarbs51 Socioloģija

21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:734960
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 28 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJAS    3
  IEVADS    6
1.  KULTŪRAS JĒDZIENS SOCIOLOĢIJĀ    8
1.1.  KULTŪRAS DAŽĀDĀS DEFINĪCIJAS    8
1.2.  KULTŪRAS FENOMENS MARKSISMA SKATĪJUMĀ    10
1.3.  P.BOURDIEU KULTŪRAS KAPITĀLA ASPEKTS    11
1.4.  KULTŪRAS FUNKCIJAS    13
1.5.  KULTŪRA KĀ SOCIĀLA SISTĒMA;TĀS ELEMENTI    14
2.1.  SOCIĀLO TĪKLU ANALĪZES FUNDAMENTĀLIE KONCEPTI    18
2.2.  TĪKLU VEIDI    22
2.3.  AKTIERTĪKLU TEORIJA    25
2.4.  SOCIĀLO TĪKLU VĀJO SAIŠU STIPRUMS    30
2.5.  KOPIENAS TĪKLU DABA B.VELMENA SKATĪJUMĀ    32
3.  PĒTĪJUMA METODOLOĢIJA    35
3.1.  PENSIONĀRI KĀ SOCIĀLA GRUPA    35
3.2.  PĒTĪJUMA METODISKIE ASPEKTI    36
3.3.  KULTŪRAS PASĀKUMU APMEKLĒŠANAS IETEKME UZ JAUNU SOCIĀLO TĪKLU KONTAKTU VEIDOŠANOS    40
  SECINĀJUMI    53
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    55
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Autore secinājumus balsta uz pētījuma 1.un 2.nodaļas teorētisko konceptu izpratni, izmanto sociālo tīklu terminoloģiju raksturojot respondentu individuālo tīklu. Autore akcentē sociālo tīkla objektu nozīmi, valodas kā kultūras simbola lietojumu, kultūras pasākumu kā konkrētu ekspektāciju izpildītāju atpazīšanu raksturojot kultūras pasākumu apmeklēšanas paradumus. Kultūras pasākumu apmeklēšanas ietekme tiek novērtēta kultūras funkciju kontekstā, kā arī ir novērojama aktīva pensionāru apvienības „Ābele” respondentu aktivitāšu organizācija ap foci.

Respondentu individuālais tīkls:
1. Respondentu individuālo sociālo kontaktu tīklu galvenokārt veido ciešas attiecību saites ar ģimenes locekļiem, kaimiņiem un draugiem. Šo kontaktu biežums variē no vienas reizes nedēļā līdz kontaktēšanās biežumam katru dienu.
2. Respondenti komunikācijā ar sava individuālā sociālā tīkla aktieriem regulāri izmanto tādus tīkla objektus kā telefonsakari, tiešos (face-to-face) kontaktus, retāk pasta sistēmas pakalpojumus un interneta starpniecību.
3. Abās pētījuma objekta grupās ir sastopamas sekojošas attiecību saites: draudzība, materiālo resursu pārvedumi, uzvedības mijiedarbības saite, bioloģiskas attiecības, kā arī pievienošanās attiecības pensionāru apvienībai un/vai kultūras pasākumiem.
4. Abās pētījuma objekta grupās respondenti no individuālā sociālā tīkla kontaktiem visbiežāk iegūst pozitīvas emocijas, iespēju kontaktēties, dalīties dzīves pieredzē.

Kultūras pasākumu apmeklēšanas paradumi:
1. Abās pētījuma objektu grupās gandrīz visi respondenti aktīvi un regulāri apmeklē kultūras pasākumus, bet pensionāru apvienības „Ābele” respondentiem ir pieejams lielāks kultūras pasākumu klāsts pamatojoties uz apvienības darbību.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1355508
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties