Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:734359
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.08.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kā jūs raksturotu korporatīvās komunikācijas funkciju Bostonas bankā?
Liela nozīme Bostonas bankas korporatīvās komunikācijas funkcijā noteikti ir pašas bankas tēlam, reputācijai, kā arī identitātei, jo tai ir jau 200 gadu liels darba stāžs, tā vienmēr ir kultivējusi noteiktu tēlu caur savām biznesa tradīcijām. Arī mediju attiecības kā viena no centrālajām korporatīvās komunikācijas sastāvdaļām, īpaši šajā pieminētajā krīzes situācijā. Un arī pati krīzes situācija ir kā viena no korporatīvās komunikācijas daļām, ko pierāda tas, ka banka un tās atbildīgie darbinieki domā par radušos situāciju un ir pārliecināti, ka to nepieciešams risināt. Tāpat noteikti Bostonas banka savā korporatīvajā funkcijā realizē attiecības ar ieinteresētajām pusēm un vietējo sabiedrību, kas ar savu attieksmi var ietekmēt organizācijas darbību, tēlu un citus tās aspektus (stakeholders; community – no angļu val.).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties