Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:733091
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 25 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    9
  Ievads    9
1.  SIA ”Dzeta mode” vispārējs raksturojums    10
2.  Vides analīze    14
2.1.  SIA ”Dzeta mode” tieši ietekmējošās ārējās vide    30
2.2.  SIA ”Dzeta mode” netieši ietekmējošā ārējā vide    53
3.  Iekšējās vides analīze    59
3.1.1.  Mērķu raksturojums SIA ”Dzeta mode”    59
3.1.2.  SIA ”Dzeta mode” personāla apraksts    61
3.1.3.  SIA ”Dzeta mode” organizatoriskā struktūra    65
3.1.4.  Darba kultūra SIA ”Dzeta mode”    66
3.1.5.  SIA ”Dzeta mode” tehnoloģijas raksturojums    66
4.  Finanšu darbības analīze    67
  Secinājumi    73
  Priekšlikumi    75
  Izmantoto avotu saraksts    77
Darba fragmentsAizvērt

Diplomdarba tēma ir SIA” Dzeta mode” iekšējās un ārējās vides ietekme uz uzņēmuma darbību un tās analīze. SIA” Dzeta mode ” ir dibināts 1998. gadā kā uzņēmums, kas nodarbojas ar gatavo apģērbu pārdošanu .Diplomdarba mērķis ir izpētīt gatavo apģērbu pārdošanas uzņēmumu SIA ”Dzeta mode” iekšējo un ārējo vidi un analizēt to ietekmi uz tā darbību. Darbā ir raksturota SIA” Dzeta mode” mārketinga iekšējā un ārējā vide, kas ietver sevī netieši un tieši ietekmējošo vidi. Darbā tiek pētīts uzņēmums, kurš nepievērš būtisku uzmanību mārketingam, kā arī neizmanto mārketinga sniegtās priekšrocības. Lai sasniegtu darba mērķi tiek uzstādīti šādi uzdevumi:
Pamatojoties uz literatūras analīzi, pētīt uzņēmuma darbību ietekmējošos ārējās un iekšējās vides faktorus, kam ir būtiska nozīme uzņēmuma turpmākās attīstības un konkurētspējas nodrošināšanai;
Noskaidrot ārējās vides faktorus, kuri ietekmē uzņēmuma darbības un attīstības iespējas;
Noskaidrot ārējās vides sekas, kā arī draudus un iespējas dotajam uzņēmumam;
Izpētīt, kas ir uzņēmuma klienti , vai viņi apmierināti ar piedāvāto apģērbu sortimentu, cenām un kvalitāti. Lai to izdarītu autors izveidos aptaujas anketu un izjautās veikala klientus. Šī informācija palīdzēs pieņemt lēmumus, kas saistīti ar uzņēmuma tālāko darbību un attīstību;
Veikt uzņēmuma SWOT analīzi;
Analizēt uzņēmuma finansiālo stāvokli;
Izvirzīt secinājumus un priekšlikumus uzņēmuma vides iespēju izmantošanai un draudu novērošanai.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −35,68 €
Materiālu komplekts Nr. 1161842
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties