Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:732747
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  REKLĀMA UN TĀS BŪTĪBA    3
1.1.  Reklāma un uzņēmējdarbība    3
1.2.  Reklāma un sabiedrība    3
2.  REKLĀMAS UN AKCIJU IETEKME    5
2.1.  Praktiskās ietekmes metodes    5
2.2.  Reklāmas ietekme un tās mērķi    7
2.3.  Pircēja rīcības motīvu izmantošana    9
2.4.  Pircēja uztvere un tās izmantošana    9
3.  REKLĀMA UN ĒTIKAS PROBLĒMAS    12
3.1.  Izplatītākās manipulācijas    12
4.  PIRCĒJU APTAUJAS RZULTĀTI    14
4.1.  Aptaujas norise    14
4.2.  Respondentu analīze    15
4.3.  Pircēju attieksme pret reklāmu    16
4.4.  Akcijas un attieksme pret tām    19
4.5.  Publiski apspriestās neveiksmīgās akcijas    21
  Secinājumi    23
  izmantotās literatūras un citu avotu saraksts    25
  pielikums    26
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma mūsdienās ir sastopama visur, tā it kā ieskauj mūs, lai arī kurp mēs ietu. Bez tās mūsu dzīve nemaz nav iedomājama. Kādam reklāma patiešām palīdz pelnīt naudu, bet pārējiem – to tērēt. Daudzi reklāmas ciest nevar, tomēr citi ir ar to ir samierinājušies.
Reklāma (latīniski “reclamare” – skaļi kliegt) iedarbojas uz cilvēka prātu, jūtām, paradumiem, domāšanu, lai veicinātu preču pieprasījumu. [1.,227]
Uz jautājumu- vai reklāma ir vajadzīga? reklāmdevējs, protams, atbildēs pozitīvi, jo atkarībā no reklāmas stratēģijas, tiks palielināta reklāmdevēja peļņa, no sabiedrības puses var izskanēt kritika par reklāmu (reklāmas atgriezeniskā saite), tas ir liels stimuls attīstībai un indikators, vai reklamētais produkts atbilst sabiedrības vajadzībām. Lai kāda arī reklāma nebūtu, tā nepastāv pati par sevi. Reklāma ir vienīgi tirgus instruments tam, kas tiek tirgots. Reklāmas pamatā ir informācijas sniegšana un pārliecināšana.
Mūsdienu mārketinga uzdevums ir ne tikai izveidot labu preci, noteikt “pievilcīgu” cenu un nodrošināt tās pieejamību mērķa pircējiem, bet arī veidot komunikāciju – saskarsmi ar klientiem [1.,225.].
Apgalvojumam, ka reklāma ir labākā garantija preces kvalitātei ir zināms pamats. Aizdomīga vai ar nepatiesiem faktiem atspoguļota reklāma pazudina preci. Protams, reizēm gadās reklāmas ar nepatiesu informāciju, bet tādā gadījumā pircēju izdodas apmānīt tikai vienu reizi.

1.2.Reklāma un sabiedrība
Reklāma nav radusies tikai mūsdienās. Kā viens no pirmajiem reklāmas vēstījumiem skaitās sens ēģiptiešu papiruss, kurā tiek ziņots par verga pārdošanu. Seno feniķiešu pilsētās uz māla plāksnēm bija atrodama informācija par dažādām izklaidēm, pakalpojumiem un preču realizāciju. Senajā Ēģiptē reklāmas uzraksti tika gravēti akmeņos, dzelzī un kaulos, „Zelta laikmetā” pa Atēnu ielām gāja cilvēki, kuri vēstīja par vergu, lopu un citu preču pārdošanu. Pompejas pilsētā tika atrasts uzraksts, kurā tiek slavēts politisks darbinieks un iedzīvotāji tika aicināti balsot par viņu.
Modernā reklāma attīstījās līdz ar drukāšanas attīstību XV un XVI gadsimtā. XVII gs. sāka parādīties reklāmas Anglijas avīzēs, un gadsimta laikā reklāma kļuva ļoti populāra.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1122381
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties