Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:727169
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  KORPORATĪVĀS KULTŪRAS JĒDZIENS UN NOZĪME    4
2.  KORPORATĪVĀS KULTŪRAS VEIDOŠANĀS FAKTORI    6
3.  KORPORATĪVĀS KULTŪRAS FUNKCIJAS    11
4.  KORPORATĪVĀ KULTŪRA UN VALSTS PĀRVALDE    14
5.  KORPORATĪVĀS KULTŪRAS ATTĪSTĪBA UN PILNVEIDE    17
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    20
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    21
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS
Darbs ir balstīts uz problēmu par nepieciešamību uzlabot personāla vadības procesus valsts iestādēs, apstākļos, kad ir novērojama darbaspēka mainība.
Organizāciju korporatīvajai kultūrai mūsdienās arvien vairāk tiek pievērsta uzmanība. Korporatīvā kultūra pastāv ikvienā iestādē vai uzņēmumā, un katrā tā ir unikāla. Korporatīvā kultūra organizācijā var pastāvēt neatkarīgi no tā cik darbinieki tur strādā – desmit vai simts. Tas kā viņi savā starpā sadarbojas, un līdz ar to nodrošina organizācijas pastāvēšanu, liek tiem radīt dažādas rakstītas un nerakstītas normas, vērtības, kas kopumā veido organizācijas korporatīvo kultūru. Korporatīvās kultūras veidotāji un nesēji viennozīmīgi ir paši cilvēki, kuri atrodas šajā organizācijā. Taču svarīga ir arī organizācijas darbības joma, kā arī, vai tas ir privātsektors, vai valsts institūcija. Ir atšķirība, piemēram, starp reklāmas firmu un valsts institūciju. Vienas kultūrā būs daudz radošo elementu, savukārt otrai būs formalizēta un strukturēta sistēma. Nozīme ir arī tam, cik liela ir organizācija, jo tā ir lielāka, jo vairākas subkultūras tajā iespējamas.
Korporatīvās kultūras pamatā ir arī organizācijas darbinieku savstarpējā saskarsme. Saskarsme ir ikdienišķs process, kas nepieciešams, lai cilvēks varētu apmierināt savas vajadzības, kuru apmierināšana var dot gan pozitīvas, gan negatīvas emocijas.
Sabiedrībā par valsts institūcijām galvenokārt ir izveidojies jau konkrēts viedoklis, gan par sistēmu kā tādu, gan par atalgojumu, kas bieži vien traucē atrast piemērotu amata kandidātu. No iepriekš minētā izriet arī tas, ka nepieciešams izstrādāt kritērijus, kas ļautu noturēt jau esošos darbiniekus.
Pētījuma problēma: Nepieciešamība uzlabot personāla vadības procesus.
Pētījuma objekts: Valsts iestādēs nodarbinātie vadītāji un padotie – ierēdņi un darbinieki.
Pētījuma priekšmets: korporatīvā kultūra.
Pētījuma mērķis: pamatojoties uz profesionālo literatūru, izanalizēt korporatīvās kultūras vispārējo būtību un korporatīvās kultūras esamību valsts pārvaldē, kā arī izstrādāt priekšlikumus korporatīvās kultūras pilnveidei.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties