Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:723925
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    6
1.1.  Uzņēmuma apraksts    6
1.3.  Uzņēmuma konkurentu analīze    10
1.4.  Uzņēmuma tirgus analīze    13
1.4.1.  Tirgus raksturojums    13
1.4.2.  Segmentēšana    14
1.5.  Uzņēmuma finansu un rentabilitātes rādītāju analīze    16
1.5.1.  Visaptverošie mārketinga mērķi un stratēģijas    18
1.5.2.  Rentabilitātes rādītāji 2004. un 2005.gadam    20
2.  EKONOMISKĀ DAĻA    23
2.1.  Preču cenu paaugstināšana, izpēte un pamatojums    23
2.1.1.  Ekonomisko pamatrādītāju aprēķins palielinot preču cenas    24
2.1.2.  Izstrādātā pasākuma ietekme uz A/S ‘’Kurzemes atslēga 1’’ rentabilitāti    25
2.1.3.  Rentabilitātes rādītāji pēc cenu palielināšanas. 2006. gadam    28
2.2  Produkcijas virzīšanas priekšlikums    31
2.2.1.  Virzīšanas aktivitāšu plāns    31
2.2.1.1.  Virzīšanas mērķi un mērķa grupas noteikšana    31
2.2.1.2.  Virzīšanas stratēģijas izstrādāšana    33
2.2.1.3.  Virzīšanas budžeta izstrādāšana    35
2.3.  Sadales kanālu attīstība    37
2.3.1.  Sadales plāns    37
2.3.1.1.  Sadales kanālu mērķi un robežas    37
2.3.2.  Stratēģijas sadales kanālu vadīšanā    40
2.3.2.1.  Sadales kanālu dinamikas stratēģijas    40
2.3.2.2.  Prešu fiziskā sadale vairumtirdzniecībā un mazumtirdzniecībā    41
2.3.2.3.  Budžets preču fiziskai sadales loģistikai    43
2.4.  Produkta uzlabošanas plāns    43
2.4.1.  Mārketinga programma produktam slēdzenes    44
2.4.1.1.  Ar produktu saistītās aktivitātes    44
2.4.2.  Cenu veidošanas lēmumi    45
2.4.2.1.  Iekšējie cenu veidošanas faktori    46
2.4.2.2.  Ārējie cenu veidošanas faktori    47
2.4.3.  Sadales aktivitātes    49
2.4.4.  Virzības tirgū aktivitātes    50
2.5.1.  Primārās mārketinga stratēģijas    52
2.5.1.1.  Tirgus aptveršanas stratēģija    52
2.5.1.2.  Konkurējošās pozīcijas stratēģija    55
2.5.1.3.  Produkta dzīves cikla stratēģija    57
2.5.2.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    58
2.5.2.1.  Mērķa grupa    58
2.5.2.2.  Produkta pozicionēšana    59
2.5.2.3.  Grūšanas un vilkšanas stratēģija    60
2.5.2.4.  Mārketinga kompleksa (MIX) stratēģija    60
3.  TEHNOLOĢISKĀ DAĻA    62
3.3.  Funkcija ‘’TrendLine’’    68
3.4.  Funkcija ‘’SOLVER’’    70
4.  DABAS UN DARBA AIZSARDZĪBAS DAĻA    72
4.1.  Darba aizsardzības speciālista ieviešanas procedūra    72
4.1.1.  Darba aizsardzības vispārīgie principi    72
4.1.2.  Darba aizsardzības sistēmas organizēšana    73
4.1.3.  Darba devēja tiesības    73
4.1.4.  Darba vides iekšējā uzraudzība    74
4.1.5.  Darba vides riska novērtēšana    74
4.1.6.  Darba aizsardzības organizatoriskā struktūra    75
4.1.7.  Konsultēšanās, nodarbināto informēšana un līdzdalība darba aizsardzībā    76
4.1.8.  Aizsardzība pret nopietnām un tiešām briesmām    76
4.2.  Nodarbināto pienākumi darba aizsardzības jomā    78
4.3.  Darba aizsardzības speciālista kvalifikācijas iegūšana    79
4.5.1.  Atbilstošas zināšanas darba aizsardzības jomā    80
4.5.2.  Izglītības programmas    80
4.4.  Darba aizsardzības speciālistu ieviešanas izmaksas    81
5.  GRAFISKĀ DAĻA    84
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    100
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    103
Darba fragmentsAizvērt

Par studiju darba pētījuma objektu tika izvēlēts uzņēmums A/S ″ Kurzemes atslēga 1″, Akciju sabiedrība ir vienīgais Latvijā specializētais uzņēmums, kurš nodarbojas ar iekaļamo atslēgu ražošanu, mazumtirdzniecību un vairumtirdzniecību. Sekojot klientu vēlmēm, uzņēmums nemitīgi paplašina savas produkcijas sortimentu un dažādību. Savus izstrādājumus uzņēmums piedāvā gan pilnā komplektācijā - gatavai uzstādīšanai un lietošanai, gan komplektē pēc klienta īpašas vēlēšanās. Piedāvātie produkti ir ar mūsdienīgu dizainu, salīdzinājumā ar importa atslēgām, uzņēmuma ražotajiem izstrādājumiem ir salīdzinoši zemas cenas un pietiekami augsta kvalitāte.
Studiju darba mērķis ir izstrādāt virzīšanas tirgū aktivitātes A/S ‘’Kurzemes atslēga 1’’ produktiem, lai rastu jaunas progresīvas idejas un stratēģijas uzņēmuma attīstībai. Šis mārketinga plāns palīdzēs uzņēmumam apzināt savas stiprās un vājās puses uzņēmuma iekšienē, un iespējas un draudus ārējā vidē. Kā arī veicinās uzņēmuma turpmāko attīstību un sniegs jaunas ļoti oriģināls idejas uzņēmuma uzņēmējdarbībai.
Vadoties pēc izvirzītajiem mērķiem to sasniegšanai autoram bija jāveic uzdevumi sekojoši:
Jāiepazīstas ar uzņēmumu A/S ‘’Kurzemes atslēga 1’’ kopumā, tā darbību un vēsturi, lai gūtu priekšstatu par uzņēmuma vispārējiem darbības principiem;
Jāveic uzņēmuma A/S ‘’Kurzemes atslēga 1’’ konkurentu analīze, lai redzētu kādas ir uzņēmuma pozīcijas starp konkurentiem;
Jāveic uzņēmuma A/S ‘’Kurzemes atslēga 1’’ tirgus analīzi , lai redzētu kāda ir uzņēmuma tirgus pozīcija;
Jāveic uzņēmuma A/S ‘’Kurzemes atslēga 1’’ finansu un rentabilitātes rādītāju analīze, lai konstatētu esošos finansiālos problēmu punktus;
Jāveic preču cenu paaugstināšanas izpēte un pamatojums, lai veiktu preču cenu paaugstināšanu priekšlikumu izstrādi;
Jāplāno virzības tirgū aktivitātes uzņēmuma A/S ‘’Kurzemes atslēga 1’’ produkcijai, lai noteiktu esošo aktivitāšu kļūdas un sniegtu jaunu oriģinālu ideju.
Jāplāno sadales kanālu attīstības plāns, lai konstatētu esošās kļūdas un sniegtu jaunus labākus priekšlikumus;
Jāizstrādā produktu uzlabošanas plāns, lai sniegtu jaunas idejas, kas veicinātu produkcijas noietu tirgū;
Jāizstrādā mārketinga uzlabošanas plāns, lai konstatētu kļūdas un sniegtu jaunus priekšlikumus;
Studiju darbā tiek izmantotas sekojošas metodes:
mārketinga analīzes plānošanas metodes;
ekonomiskā analīze;
statistiskā analīze;
salīdzināšanas metodes, tabulas, attēli.
Darbā iekļautais pētījuma periods ir no 1997.gada līdz 2005.gada maijam.
Studiju darba izstrādei tika izmantoti sekojoši pētījuma avoti:
Latvijas Republikas statistikas dati;
vispārējā un speciālā ekonomikas literatūra;
vispārējā un speciālā mārketinga literatūra;
interneta resursi.
Temata ierobežojumi:
1.Darbā tika analizēts tikai patēriņa tirgus;
2.Darbā analizētais tirgus norobežojās ar Latvijas teritoriju;
Produkcijas virzīšanas stratēģijas ir izstrādātas – vienam 2006. gadam.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties