Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:722932
 
Vērtējums:
Publicēts: 21.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    5
  Ievads    5
1.  Personība    6
1.1.  Personības tipi    6
1.2.  10 rakstura akcentuācijas tipi    6
2.  Modeļu personība    9
2.1.  Modeļu personības tipi    9
2.2.  Modeļu personības iezīmes    9
2.3.  Kā kļūt par veiksmīgu modeli    10
3.  Anti aģentūra    15
3.1.  Personība un darba izvēle    16
3.2.  Piecas nozīmīgākās personības iezīmes    16
4.  Personības nozīme modeļu karjeras veidošanā    17
  Secinājumi    23
  Izmantotie informācijas avoti    24
  Pielikums    25
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Autors, pētot un meklējot informāciju secināja, ka latviešu sabiedrība nav plaši informēta par modeļu personības nozīmīgumu, tādēļ lielākā daļa informācijas ir angļu valodā, no kuras autoram tekstu nācās tulkot.
2. Personība katram cilvēkam ir unikāla, tās pilno raksturojumu jeb jēdziena skaidrojumu joprojām nav izdevies raksturot, jo to ietekmē zemapziņa.
3. Vairāk kā pusei cilvēku ir rakstura iezīmju akcentuācija, kas nozīmē, ka kāda no rakstura iezīmēm ir izvirzījusies priekšplānā. Šīs izvirzītās īpašības arī nosaka cilvēka izturēšanos.
4. Veicot testu par 10 rakstura akcentuācijas tipiem, autore sev saskanīgākos rezultātus savienoja ar – Sensitīvo un Ciklotīmo tipu.
5. Modeļu karjeru var iesākt gandrīz jebkura modele, tomēr, lai tajā spētu noturēties, pozitīvai attieksmei un personības pievilcībai ir svarīga loma.
6. Modes industrija ir skarba, tādēļ modeļu galvenajai īpašībai ir jābūt emocionālai stabilitātei.
7. Modes industrija neapraujas tikai ar modeļiem, tā ir tikai maza daļa, ar to ir saistīta arī fotogrāfa, dizainera, stilista profesijas.
8. Viens no galvenajiem kritērijiem veiksmīgai karjerai – saglabāt līdzsvaru starp privāto dzīvi un darbu.
9. Londonā izveidotā Anti aģentūra prezentē savas modeles, kā reālus cilvēkus ar savām interesēm.
10. Anti aģentūra ir lielisks piemērs, kā modeles, kuras nevēlās zaudēt savas pivātās dzīves brīvību, joprojām var strādāt ar pasaulē ietekmīgiem apģērbu brendiem.
11. Liela daļa no pasaules iedzīvotājiem ir strādājuši darbos, kuri nav piemēroti vai nav apmierinājuši darbinieka vēlmes, tas ir skaidrojams ar personības nepiemērotību konkrētajam darbam.
12. Sešas no septiņām aptaujas respondentēm uz jautājumu –„ Kas ir svarīgāks modeļu biznesā – izskats vai personība?” – atbildēja, ka personība, kas apstiprina autores izvirzīto hipotēzi, ka, lai izveidotu veiksmīgu karjeru, modeles personībai ir jābūt noteicošajai.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1351735
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties