Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:721847
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.11.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
Darba fragmentsAizvērt

Stiprās puses
Šeit tiek apskatīti veiksmīgie iekšējie faktori jeb mikroelementi, ko mēra analizējot mārketinga rezultātus vai klientu atsauksmes.
Vājās puses
Tāpat kā stiprās puses tā arī vājās puses ir mikroelementi, taču negatīvie – darbība tajos nav veiksmīga.
Parasti stiprās un vājās puses tiek identificētas ar lietām, pār kurām mums ir kontole un ko varam mainīt, kā, piemēram, darbinieki, patenti, lokācija, u.c.
Iespējas
Šis SVID punkts ir makrovides ietkmēts, un pārsvarā ir attiecināms uz pārdošanas uzlabošanu, kompānijas attīstību vai, lai tiktu veicināta savas organizācijas misija.
Draudi
Pēdējais punkts arī ir makrovides ietekmēts, taču šajā punktā ietilpst viss, kas rada risku vai nu pašam uzņēmumam, vai tā veiksmīgas izaugsmes iespējamībai.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1374447
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties