Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:721509
 
Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums    3
3.  Pakalpojumu raksturojums    6
4.  Vadība un personāls    7
5.  Tirgus analīze    9
6.  Mārketinga stratēģija    9
7.  Risks un galvenās problēmas    10
8.  Finanšu plāns    11
9.  Literatūras saraksts    15
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga stratēģija
Lai sekmīgi attīstītu uzņēmumu, svarīgi būs iegūt patērētāju simpātijas, lai viņi gribētu izmantot mūsu pakalpojumus atkal un atkal. To mēs plānojam panākt ar pakalpojuma augsto kvalitāti, tādēļ mēs iegādāsimies augstas kvalitātes aprīkojumu un domāsim par darbinieku komunikācijas spējām.
Cenu konkurence nav tik izteikta, jo praktiski tuvākajā apkārtnē īstu konkurentu nav.
Uzņēmuma cenu veidošanas mērķis ir sasniegt plānoto ienākumu līmeni un nostabilizēt uzņēmumu tirgū. Mūsu pakalpojumu cenas būs atbilstošas vispārējam cenu līmenim šajā biznesā Latvijas tirgū un tas noteikts tāds, lai uzņēmums varētu normāli darboties un lai būtu pieprasījums pēc mūsu pakalpojumiem. Uzņēmums pielietos arī cenu diferencēšanu – cenu atšķirību veidošanu neatkarīgi no izmaksām, lai palielinātu preču realizācijas apjomu- cenas var tikt mainītas, piemēram, atkarībā no sezonas.
Galvenais mērķis pakalpojuma virzīšanai tirgū ir tas, lai cilvēki pirktu mūsu pakalpojumu. Sava pakalpojuma virzībā izmantosim:
1. Reklamēšanu – savu uzņēmumu reklamēsim dažādos reģionālajos laikrakstos („Staburags” , „Domes Vēstis” un „Kaleidoskops”), kā arī ar uzlīmēm uz firmas automašīnas un plakātiem uz Rīgas – Daugavpils šosejas.
2. Pārdošanas veicināšanu – ar pakalpojuma atlaidēm un sacensību organizēšanu.
3. Netiešo reklāmu – mūsu klientu atsauksmes, kā arī raksti masu medijos.


Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties