Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:720807
 
Vērtējums:
Publicēts: 11.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Integrētā mārketinga komunikācija    4
1.1.  Komunikācijas procesa būtība    4
1.2.  Mārketinga komunikācija un tās veidi    6
1.3.  Uzņēmuma integrētās mārketinga komunikācijas būtība un elementi    8
2.  Noieta veicināšanas būtība    10
3.  Noieta veicināšana uzņēmumā „Marks M”    13
1.4.  SIA „Marks M” piedalīšanās izstādēs    13
1.5.  Iepazīšanās akcijas- demonstrācijas    14
1.6.  Pārdošanas literatūra    14
4.  Pētījums    15
1.7.  Pētījumu rezultātu analīze    15
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Pētot literatūras avotos pieejamo informāciju, uzņēmuma „Marks M” veikto mārketinga komunikāciju un analizējot iedzīvotāju aptaujas rezultātus, autore ir nonākusi pie šādiem secinājumiem:
1. Noieta veicināšanai ir īslaicīgs raksturs un tas tiek darīts ar vienu nolūku – piesaistīt jaunus pircējus un īsā laikā pārdot vairāk preču. Noieta veicināšana ietver bezmaksas paraugu dalīšanu, cenu atlaižu kuponu ieviešanu, izstāžu rīkošanu, sacensību organizēšanu un citus pasākumus.
2. Noieta veicināšana ir svarīga integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa un tai ir vairākas priekšrocības, kas liek to ievietot pie visstraujāk augošajiem un efektīvākajiem integrētās mārketinga komunikācijas rīkiem.
3. Noieta veicināšanas metodes piedāvā trīs galvenās priekšrocības – komunikācija, pamudinājums, aicinājums. Tā ir uzmanības pievēršana, kas liek virzīt patērētāju uz produktu ar zināma motivējoša faktora iekļaušanu, kas patērētājam sniedz noteiktu vērtību, un aicina veikt pirkumu tūliņ pat.
4. Veikals „Nakts Mēbeles” klientiem piedāvā plašu produkcijas, taču daži no šiem pakalpojumiem nav pietiekami atpazīstami.
5. Lielai daļai iedzīvotāju veikala produkcija, galvenokārt saistās ar gultu ražošanu.
6. Veikals „Nakts Mēbeles” tēla popularizēšanai, reputācijas uzlabošanai un informācijas sniegšanai par piedāvātajiem pakalpojumiem, galvenokārt tiek izmantots noieta veicināšanas metodes, kura elementi ir izstādes, bukleti, iepazīšanās cenu politika.
7. Reputācijas uzlabošanas nolūkos SIA „Marks M” pievērsies labdarībai, sniedzot atbalstu sociāli neaizsargātākajām iedzīvotāju grupām.

Priekšlikumi
Izpētot uzņēmuma „Marks M” integrētās mārketinga komunikācijas kompleksu, izanalizējot aptaujas rezultātus un ņemot vērā iepriekš izdarītos secinājumus, autore ir izstrādājusi priekšlikumus komunikācijas efektivitātes uzlabošanai:

1. SIA „Marks M” jāizmanto pēc iespējas dažādākus noieta veicināšanas paņēmienus, ne tikai piedalīšanās izstādes, bukletu dalīšanu un iepazīšanās cenu akcijas.
2. Noieta veicināšanas cita negatīvā puse ir, ka reklāma parasti ietekmē ilgtermiņa zīmola lojalitātes veidošanu, savukārt noieta veicināšanas pasākumi var iespējami devalvēt produkta piedāvājumu pircēju acīs. Lai no tā izvairītos, ir būtiski atdalīt cenas izmantošanu noieta veicināšanā, kas ir vērsta tikai uz cenu un pievienotās vērtības veicināšanu, kas ir vērsta uz zīmola tēla veicināšanu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1345617
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties