Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:718281
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas attīstības sociālais un ekonomiskais raksturs. Mūsdienās, lai pārdevēji sasniegtu labākos pārdošanas apjomu un nostiprinātu savu zīmolu tirgū izmanto reizēm neētiskas un nepieņemas metodes. Protams, vienmēr būs reklāmu piekritēji un kritizētāji. Reklāmas kritiķi, nepiekritēji kā reklāmas vājāko posmu redz sociālo un ētisko efektu. Pasaulē ir daudz dažādi standarti. Tas, kas būs pieņemams vienam, otram būs neizprotams un iespējams nepatīkams. Pie ētiskajiem standartiem var pieskaitīt reliģisko pārliecību, rasi, vecumu, izglītības līmeni un sociālo statusu. Visas šīs lietas ietekmē cilvēka skatījumu uz lietām, vērtībām, dzīvi. 1 Visas šīs lietas reklāmas veidotājiem ir jāņem vērā, lai izdzīvotu reklāmas vidē, un nepadarītu savu produktu nepopulāru un neieviestu negatīvu asociāciju tam.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties