Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:717610
 
Vērtējums:
Publicēts: 22.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 30 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Elektroniskās Komercijas būtība    4
1.1.  E-Bizness un e-Komercija    4
1.2.  E-Komercijas mērķis un veidi   
1.3.  E-Komercijas dalībnieki   
2.  E-Komercija Latvijā   
3.  E-Komercijas nākotnes tendences   
4.  E-komercijas dalībnieku tiesiskās attiecības   
4.1.  E-komercijas tiesiskās atbildības formas   
4.2.  Patērētāju tiesību aizsardzība   
4.3.  Personas datu aizsardzība   
4.4.  Intelektuālā īpašuma aizsardzība   
  Nobeigums   
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Var apgalvot, ka kursa darba mērķi tika sasniegti, jo:
Tika savākta, apkopota un izpētīta nepieciešamā literatūra visa darba veikšanai.
Tika izcelti e-Komercijas veidi un modeļi.
Tika izanalizēta e-Komercijas loma un situācija Latvijā.
Tika novērtēti Latvijas Republikas pamatlikumi, kas darbojas e-Komercijas jomā.
Tika definēti un novērtēti dalībnieku attiecību legālie aspekti: patērētāju tiesības, intelektuālā īpašuma tiesības, personas datu aizsardzība.
Analizētas iespējamās e-komercijas attīstības tendences.
Darba tapšanas laikā tika secināts, ka:
E- Komercijai nav viena starptautiski atzītā jēdziena, bet visas valstis un organizācijas piekrīt, ka e-komercija ir darījumi elektroniskajā vidē.
E-komercijas galvenais mērķis ir gūt lielāku peļņu paplašinot fiziskās pasaules uzņēmējdarbību.
E-komercijas darbībā piedalās uzņēmumi, valstis, patērētāji, līdzinieki, vērtspapīru biržsa, finanšu iestādes.
E-komercijas modeļi var atšķirties atkarībā no uzņēmuma, organizācijas mērķiem.
E-komercija piedāvā uzņēmējiem jaunas iespējas biznesa darbībā, kas samazinās izmaksas un palielinās tirgus dalībnieku konkurences priekšrocības.
Patērētāji joprojām nav pārliecināti par Interneta veikalu drošību, bet uzticības tendence pasaulē un Latvijā uzlabojas.
Interneta veikaliem un izsolēm ir daudz priekšrocību, jo nepastāv ne ģeogrāfiskās, ne laika robežas, taču nedrīkst aizmirst, ka pastāv tiesiskā vide un atsevišķie e-komerciju skarošie likumi.
Kaut arī nepastāv vienas starptautiski atzītas e-komercijas likumdošanas, katrai valstij ir savi likumi, kas aizsargā intelektuālo īpašumu, patērētāja tiesības un personas datus.
Par šo likumu pārkāpšanu var tikt piemēroti civiltiesiskie, administratīvie un pat kriminālsodi.
Latvijā tiek izstrādātas petērētāju tiesību aizsardzības un autortiesību aizsardzības stratēģijas.
Lai e-komercija brīvi attīstītos, ir ne tikai jāizstrādā un jāpieņem likumi, bet tie ir arī jāievēro.
E-Komercija ir 21. gadsimta nozare, kas attīstās ļoti strauji – līdz ar jauno tehnoloģiju modernizāciju. Vairākums uzņēmēju un patērētāju vēl neiemācījās profesionāli darboties e-komercijas jomā un uzskata to par nedrošu.
Attīstītās valstis jau sen izmanto elektroniskās tehnoloģijas un gūst no tā labumu, tāpēc arī Latvijai nav jābaidās ieviest 21. gadsimta jaunumus uzņēmējdarbības jomā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1317982
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties