Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:715942
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA    3
  ANNOTATION    4
  IEVADS    5
1.  TIRGUS IZPĒTES PROCESS UN PETĪJUMA METOŽU PAMATOJUMS    7
2.  UZŅĒMUMA TIRGUS IZPĒTES PROCESS    16
2.1.  SIA „Apsargs” raksturojums    16
2.2.  Aptaujas anketa un tās jautājumu pamatojums    18
2.3.  Aptaujas rezultātu grafisks attēlojums    23
2.4.  Aptaujas rezultātu apkopojums    33
3.  KONKURENTU ANALĪZE    36
4.  MĀRKETINGA ELEMENTU ANALĪZE    39
4.1.  Produkts    39
4.2.  Cena    41
4.3.  Mārketinga komunikācijas    42
4.4.  Sadale un realizācija    43
  SECINĀJUMI    47
  PRIEKŠLIKUMI    49
  AVOTU UN IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    51
  PIELIKUMI    52
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS
Tirgus izpēte, datu apstrāde un stratēģiju plānošana ir ļoti būtisks jebkura uzņēmuma darba, pat cīņas instruments, kura nozīmība piesātinātā tirgū aizvien pieaug. Arī Latvijas uzņēmumu, tai skaitā apsardzes jomā strādājošo, vadība sāk pievērst lielāku vērību mārketinga nozīmībai, par ko liecina anketas apkopošanas rezultāti.
Tirgus izpētei ir liela nozīme, jo ar to palīdzību var izanalizēt konkurentu darbību. Konkurentu specifika ir balstīta uz zemu cenu piedāvājumu klientiem, toties kvalitāte atliek vēlēt labāko, bet jaunie klienti to nezin un dažreiz „uzķērās” uz augstākminēto mārketinga paņēmienu. Liela daļa konkurentu izmanto atlaižu un akciju programmu.
Darba mērķis ir izprast un novērtēt tirgzinību ietekmes nozīmību praktiskā uzņēmuma darbībā tirgus apstākļos. Darba mērķa sasniegšanai un uzdevumu realizēšanai pamatā izmantota informācija no uzņēmuma praktiskās darbības, un teorētiskās literatūras mārketingā.
Par pamatu ņemts uzņēmums SIA „Apsargs”, kurš piedāvā fizisko un operatīvo objektu apsardzi, masveida pasākumu apsardzi, sabiedriskās kārtības nodrošināšanās un apsardzes pakalpojumus banketu, sapulču un citu publisku pasākumu laikā.
Izpētes procesā iegūtā informācija ir aktuāla pašai izpētāmajai firmai, jo savas pastāvēšanas 7 gados, vispār nav veikta firmas marketinga vides izpēte, informācijas apstrādes procesi, ar klientu attiecībām saistītie jautājumi, kas ir absolūti primāri firmai, jo sniedz tikai pakalpojumus.
Metodes: Pētījuma apkopošanai autore izmantoja grafisko metodi, veidojot tabulas un attēlus, pievienoja pielikumus, ka arī analizēja par mārketinga elementiem.
Galvenie informācijas avoti ir mārketinga grāmatas, ka arī tiek izmantotā informācija no dažādiem saitēm no internēta.
Rezultātā izstrādāts izklāsts par apsardzes firmu „Apsargs”.

1.TIRGUS IZPĒTES PROCESS UN PETĪJUMA METOŽU PAMATOJUMS
Kāpēc pētīt?
Pētījums ir veids izzināt realitāti.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties