Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:714064
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.04.2016.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Marketing distribution
Direct mail
Direct mail is the best way to reach your fashion boutique customers. A calculated direct-mail campaign represents an investment in profit and should be approached with dedication.
Advertisements
You can deploy advertisements online or in the newspapers and magazines; as well as on the radio, television, billboards and any number of published mediums.

Personal selling
This is the most effective tool for building buyers’ preferences, convictions, and actions. Personal interaction allows for feedback and adjustments. It is relationship-oriented and buyers are more attentive. Sales force represents a long-term commitment. By the way, it is the most expensive of the promotional tools

Promotion
SWAN promotes itself by advertising our products via Media, i.e. TV, newspapers, banners, Internet, etc. Also, sponsorship, product placement, endorsements, direct mail, trade shows. SWAN also takes their part int RWF, Mols summer session and other fashion events.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties