Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:713016
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
  Lidostas «Rīga» īss apraksts   
  Ārējās makrovides analīze   
  Demogrāfiskais faktors   
  Ekonomiskais faktors   
  Sociālkultūras faktors   
  Ģeogrāfiskais un vides faktors   
  Politiski tiesīgais faktors   
  Zinātniski tehniskais faktors   
  Ārējās mikrovides analīze   
  Klienti   
  Konkurenti   
  Piegādātāji   
  Starpnieki   
  SVID(SWOT) analīze   
  Uzņēmuma un tā mijiedarbības analīze   
  Iespēju un draudu izvērtēšanas matricas   
  Uzņēmuma paplašinātā SVID analīze   
  Secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

8.Secinājumi
1. Izanalizējot uzņēmuma VAS “Starptautiskā lidosta “Rīga” iekšējo un ārējo vidi, kura ir nozīmīga tirgus izpētes procesa sastāvdaļa un to darbību noteicošus faktorus tika izvirzīti tādi secinājumi, kuri satur atbildes uz ievada izvirzītajiem mērķiem un uzdevumiem:
1. Uzņēmums VAS “Starptautiskā lidosta “Rīga”” ir lielākais starptautiskās aviācijas uzņēmums Baltijā un ir šī reģiona galvenais gaisa satiksmes centrs.
2. Uzņēmums veido svarīgu pozīciju valsts ekonomikā, saistībā ar IKP un apgrozījumu un protams, paterētāju vēlmju apmierināšanu.
3. Pēc iespēju un draudu izvērtēšanas matricām uznēmumam ir vairāk iespējas nekā draudu, bet arī tos var pārvērst par iespējām.
4. Pēc SVID analīzes tika noteikts, ka apvienojot uzņēmuma stiprās un vājās puses var izstrādāt vairākas attīstības stratēģijas.
5. Ar SVID analīzi tika veicināta dažādu situāciju analīze un pieņemti svarīgie lēmumi, kurus var pielietot arī praktikajā nozīmē.
6. Galvenā lidostas stratēģija ir regulāri uzlabot pakalpojumus un servisa kvalitāti.
7. Galvenie faktori, kas ietekmē pircēja rīcību lidostas pakalpojumu izvēlēšanā ir sociālie, psiholoģiskie un personiskie.
8. Uzņēmuma VAS “Starptautiska lidosta “Rīga” mērķtirgus ir gandrīz visi iedzīvotāji ar pietiekamu ienākuma līmeni.
9. Vispiemērotākie lidostai Ansofa modeļa stratēģijas ir dzīļās iespēšanas stratēģija, tirgus paplašināšanas stratēģija.
10. Visplašāk izplatītas stratēģijas uzņēmumam pēc paplašinātas SVID analīzes ir SO stratēģijas( stiprās puses un iespēju stratēģijas).

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties