Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:712190
 
Vērtējums:
Publicēts: 21.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Varoņi ir uz mērķi orientēti, un, galvenokārt, galvenie varoņi saprot, ka viņiem ir kaut kas nepabeigts dzīvē vai arī ir kaut kāda problēma, kuru viņi mēģina atrisināt. Kopumā šī filma atbilst Holivudas klasiskajam kino stilam, taču iet pretrunā ar Heisa kodeksu, kur ir teikt, ka katram noziedziniekam ir jāatbild par saviem izdarījumiem, kas netika izdarīts filmā. Madelīnas vīrs gribēja nogalināt pašu Madelīnu, viņam tas neizdevās, taču par saviem vārdiem un rīcībām katram no mums ir jāatbild, bet Hičkoks filmas beigās neparāda, kas ar viņu notika, vai viņš tika sodīts vei nē. Ļoti iespējams, ka Hičkoks to ir izdarījis tāpēc, lai paliktu kaut kāda noslēpumainība vai atkal viņš ir izdomājis paeksperimentēt, īsti nav saprotams.
Manuprāt, mūsdienu režisoriem ir jāņem piemērs no Hičkoka un jāveido kaut kas no sevis, no sirds, jāeksperimentē un jāatklāj kaut kas jauns, jo tikai tā var sasniegt savus mērķus. Salīdzinot vecās, 20.gadsimta filmas ar mūsdienu kino, nevar saprast, kāpēc jaunie režisori pārspīlē ar dažādu efektu izmantošanu kino, mūsdienu kino nevar izsekot līdzi darbībām, jo katras piecas minūtes tiek pielikta klāt jauna problēmas un katras piecas minūtes tās tiek atrisinātas. Tāda sajūta, ka jaunajiem režisoriem nepietiek naudas seriālam, tāpēc tiek izveido divas stundas gara filma, kurā ir iekļauts viss. Protams, neiet runa par visiem režisoriem un filmām, ir arī labas filmas, vienīgais ko es nesaprotu, kāpēc nevar pieturēties pie vienas problēmas, kuru var apspelēt tā, ka skatītājs līdz pašām beigām ir nesaprašana un pēkšņi viss atklājas, Hičkoka filmās nav tā, ka skatītājam tiek pasniegta atslēga, ar nodomu, lai skatītājs izprot nākamo fragmentu kā to dara mūsdienu filmās.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties