Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:710629
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

14. SECINĀJUMI
“Latvijas Krājbanka” ir ieviesusi starptautiskajiem standartiem atbilstošas kvalitātes nodrošināšanas sistēmas ISSO 9001:2000. Šī sistēma ir orientēta uz klientu vajadzībām un vēlmēm un tā palīdzēs “Latvijas Krājbankai” piegādāt klientiem visaugstākās kvalitātes pakalpojumus un realizēt optimālu darba organizāciju.
“Latvijas Krājbanka” kopš 1997. gada ir ieviesti dažādi jauni pakalpojumi un produkti – Internetbanka, Telefonbanka, e–paraksta paraugs un pilnveidoti vecie. Pēdējo gadu laikā ir izstrādāti un sākti piedāvāt jauni mūsdienīgi produkti, kā arī papildināti jau esošie – Mobilā banka, Hipotekārais aizdevums, Patēriņa kredīts, norēķinu kartes EUR. Klientiem tiek piedāvāti produktu komplekti privātpersonām un juridiskajām personām, kas dod iespēju ar izdevīgi saņemt vairākus produktus un pakalpojumus uzreiz. Vienīgi “Latvijas Krājbanka” nav pirmā banka Latvijā, kura klientiem piedāvā šos pakalpojumus, tādēļ ir jāsecina, ka “Latvijas Krājbanka” ir sekotāja citu banku pozitīvajam piemēram.
Pēdējo gadu laikā strauji palielinās bankas automātu skaits, jo pateicoties aktīvām norēķinu karšu atlaižu kampaņām, ir palielinājies klientu skaits, kuri izmanto bankas norēķinu kartes.
Latvijas Krājbanka uzstādīja pirmo Minibanku Latvijā.
Krājbanka, izstrādājot cenu politiku, ņemtas vērā ne tikai peļņas, ieguldītā kapitāla atdeve, konkurence, bet arī pieprasījums pie noteikta cenu līmeņa. Cenu politika ir diferencēta. Galveno pakalpojumu tarifi (norēķinu konti, norēķinu kartes, norēķinu operācijas) sadalās pēc piederības fizisko vai juridisko personu grupai. Šāds iedalījums izskaidrojams ar šo klientu grupu specifiskajām prasībām (uzņēmumiem) un piedāvāto pakalpojumu atšķirībām.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties