Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:710594
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Lasītprasmes apguves pirmsskolā pedagoģiski psiholoģiskais pamatojums    5
1.1.  Lasītprasmes apguves jēdziens    5
1.2.  Psiholoģiskās un fiziskās gatavība lasītprasmes apguvei    6
2.  Lasītprasmes apguve kā valodas mācības neatņemama sastāvdaļa pirmsskolas posmā    9
2.1.  Ābeces mācīšanas posms    9
3.  Lasīt mācīšanas pieejas un metodes    13
3.1.  Analītiski sintētiskās skaņu metodes pamatprincipi un būtība    13
3.2.  Veseluma pieeja lasīt mācīšanā    15
  Secinājumi    18
  Izmantotās literatūras saraksts    19
Darba fragmentsAizvērt

Kursa darba temats :
Lasītprasmes apguve pirmsskolā
Kursa darba mērķis :
Pētīt un salīdzināt teorētisko literatūru par dažādām metodikām un pieejām lasītprasmes mācīšanā dažādos laika posmos Latvijā.
Pētījuma priekšmets:
5-6 gadu vecu bērnu lasītprasmes apguves process.
Pētījuma objekts:
Lasītprasmes apguves procesa ietekme uz 5 - 6 gadu veciem bērniem.
Hipotēze :
Ja, 5 - 6 gadus veci bērni ikdienā izmanto atbilstošas rotaļas, kuras ir cieši saistītas ar valodu, literatūru, burtu apguvi, tad bērni sekmīgāk apgūst lasītprasmes iemaņas un labprāt izmanto tās patstāvīgi.
Uzdevumi :
1.Apkopot un analizēt daudzveidīgās lasītprasmes apguves metodes.
2.Pierādīt lasītprasmes apguves ciešo saikni ar citiem runas darbības veidiem.
3.Veidot priekšstatu par kvalitatīvas lasītprasmes nozīmi bērna personības attīstībā.
Pētīšanas metodes :
Lai varētu izpētīt savu izvēlēto tēmu, izmantoju vairākas pētīšanas
metodes un līdzekļus:
1.Pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze.
2.Bērnu novērošana.
3.Datu vākšana, datu atlase, salīdzināšana.
4.Pārrunas ar bērniem, vecākiem.
5.Pedagoģiskais eksperiments.

Pētījumu bāze :
Jeru pamatskolas 5-6 gadīgo bērnu obligātās sagatavošanas skolai grupiņas audzēkņi.
Šādu tematu esmu izvēlējusies savam kursa darbam, jo lasīšanas un rakstīšanas prasmju apguve, manuprāt, ir viens no svarīgākajiem uzdevumiem pirmsskolas posmā. Uz prasmi lasīt un izprast tekstu balstās viss turpmākais mācību process. Daudzi metodiķi norāda uz šo prasmju nozīmi, piemēram, A.Karule un A.Kauce raksta, ka pareizas, apzinātas un samērā raitas lasītprasmes apguve ir pamats bērnu tālākai mācību darbībai, zināšanu apguvei visos mācību priekšmetos. [5., 52.] Uzskatu, ka vāji apgūtas lasīt un rakstīt prasmes jaunākajā skolas vecumā kavē spēju veiksmīgi apgūt vielu arī turpmākajā mācību procesā. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties